Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

i-teacher: Σεπτέμβριος 2010

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του περιοδικού i-teacher. Περιεχόμενα άρθρα:

- Η μιντιακή ικανότητα των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Δωδεκανήσου.
- Οργάνωση του περιεχομένου σε εκπαιδευτικά πολυμέσα.
- e‐Λογοτεχνία και θεωρία της αφήγησης ή πώς οι εξελίξεις επιτάσσουν νέες θεωρητικές προσεγγίσεις.
- Η διδασκαλία της λογοτεχνίας απέναντι στις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής... και τάξης.
- Διερεύνηση του τρόπου χρήσης των υπολογιστών και του διαδικτύου από τους μαθητές-τριες κατά τη μετάβαση τους από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
- Ηλεκτρονικά Σώματα Κειμένων για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Επισκόπηση της βιβλιογραφίας και των υπαρχόντων Σωμάτων Κειμένων.
- Στάσεις μαθητών της «ψηφιακής τάξης» σε θέματα Διαδικτυακής συμπεριφοράς
- Συγχρονική και διαχρονική θεώρηση των αριθμητικών συστημάτων. Μαθητικές δυσκολίες, διδακτικές προσεγγίσεις.
- Επινοήσεις υπολογιστικών εργαλείων. Μια εκτίναξη... ως τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
- Τι άλλο είναι οι διαδραστικοί πίνακες; Ένα «ρεαλιστικά φανταστικό» σενάριο εκπαιδευτικών δράσεων.
- Χρήση του Η/Υ και του διαδικτύου στην τάξη του ελληνικού δημόσιου νηπιαγωγείου. Διερεύνηση των απόψεων και των εμπειριών των εν ενεργεία εκπαιδευτικών.
- Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό Quandary
- Διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής έναντι των Τ.Π.Ε. και καταγραφή της εφαρμογής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Χρήση του λογισμικού Logo στο μάθημα Νέες Τεχνολογίες του Ολοημέρου Δημοτικού Σχολείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου