Με αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης για άτομα με αυτισμό και της 6ης ετήσιας εκστρατείας #CelebrateDifferences, η Hot Wheels της Mattel κυκλοφόρησε το Flippin Fast die-cast, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια και από παιδιά που έχουν διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού.
Το παιχνίδι δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Autistic Self Advocacy Network και είναι πολύ πιο ευέλικτο από τα υπόλοιπα παιχνίδια καθώς μπορεί να αναποδογυρίσει, να περιστραφεί πλήρως αλλά και να κινηθεί μπρος, πίσω και ανάποδα προσφέροντας μια απόλυτα ελεύθερη εμπειρία παιχνιδιού χωρίς περιορισμούς. Να σημειωθεί πως η Mattel είχε και στο παρελθόν σχεδιάσει παιχνίδια για παιδιά που έχουν διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού, όπως το Bruno the Brake Car, τον πρώτο χαρακτήρα Thomas & Friends με αυτισμό το 2022.
Παρόλο που στις ΗΠΑ το «The Americans With Disabilities Act» τέθηκε σε ισχύ το 1990, τα μεγάλα brands καθυστέρησαν να συμπεριλάβουν στον σχεδιασμό τους τις αλλαγές. Η Barbie δημιούργησε το 1997 την Becky, μια κούκλα σε αναπηρικό αμαξίδιο, η οποία όμως αποσύρθηκε γρήγορα καθώς το αμαξίδιο δεν χωρούσε στα αυτοκίνητα και στα σπίτια του Barbie brand. Ωστόσο, πρόσφατα η εταιρεία λάνσαρε Barbie με σύνδρομο Down.
Πηγή: Μediapost via marketingweek.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου