Η συμμετοχή και παρακολούθηση της Προσχολικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας (ECEC) ωφελεί τα παιδιά με αναπηρίες σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των γλωσσικών και κοινωνικών ικανοτήτων. Ωστόσο, πολλά από τα παιδιά με αναπηρία τοποθετούνται σε δομές ειδικής αγωγής και συχνά μένουν εκεί για ολόκληρη την εκπαίδευσή τους.
Η εργαλειοθήκη της Επιτροπής για τη συμπεριληπτική Προσχολική Εκπαίδευση και Φροντίδα παρουσιάζει ορισμένες συμπεριληπτικές πρακτικές που έχουν δοκιμαστεί σε όλη την Ευρώπη, καθώς και πόρους που μπορούν να υποστηρίξουν το προσωπικό της προσχολικής εκπαίδευσης και φροντίδας σε περιβάλλοντα που περιλαμβάνουν παιδιά με αναπηρίες. Παρέχει πόρους για:
• Ρύθμιση ενός οράματος για τοπικές ρυθμίσεις ECEC
• Χρήση συγκεκριμένων παιδαγωγικών, προσαρμοσμένων προγραμμάτων σπουδών, ατομικών σχεδίων μάθησης
• Συμμετοχή εξειδικευμένων εκπαιδευτικών
• Συνεργασία με συλλόγους, εθελοντές, επαγγελματίες υγείας.
Αυτή η εργαλειοθήκη θα είναι χρήσιμη για τους εταίρους του έργου Embrace, οι οποίοι θα συναντηθούν στα πλαίσια του έργου, την επόμενη εβδομάδα στην Αθήνα. Οι εταίροι θα συζητήσουν τα αποτελέσματα εθνικών μελετών που εξετάζουν τις πρακτικές ένταξης και την εκπαίδευση του προσωπικού της προσχολικής εκπαίδευσης και φροντίδας στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Πολωνία, το Βέλγιο και τη Βόρεια Μακεδονία, καθώς και πώς να αναπτύξουν το επόμενο αποτέλεσμα του έργου, ένα μάθημα ηλεκτρονικής μάθησης για την ένταξη παιδιών με νοητική υστέρηση για το προσωπικό της προσχολικής εκπαίδευσης.
Μπορείτε να κατεβάσετε τον οδηγό "Toolkit for inclusive early childhood education and care" από τη σελίδα των εκδόσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Προς το παρόν, είναι διαθέσιμος μόνο στην αγγλική γλώσσα.
Πηγή: Facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου