Καλώς ήρθατε στον κόσμο του Asperger. Έναν κόσμο «λίγο» διαφορετικό, αλλά μοναδικό και πολύ ενδιαφέροντα, αφού κάθε μέρα έχεις να αντιμετωπίσεις μια τελείως διαφορετική – και συνήθως μη αναμενόμενη- πρόκληση.
2η βδομάδα σχολείου. Και ενώ τα άλλα πρωτάκια παιδεύονται με τις γραμμούλες, εμείς έχουμε να λύσουμε ένα τελείως διαφορετικό πρόβλημα (τις γραμμούλες τις έχουμε – προς το παρόν- υπό έλεγχο με την «προπόνηση» στην εργοθεραπεία): το γράψιμο της δασκάλας στο τετράδιο και στο βιβλίο ΜΑΣ. Μάχη ολόκληρη δόθηκε για να σημειώσει η δασκάλα του τη γραμμούλα που έπρεπε να κάνει, τη γραμμούλα- πρότυπο. Ο μικρός είναι ανένδοτος ... ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να γράφει στα τετράδια και τα βιβλιά ΤΟΥ! Όπως είναι αναμενόμενο, η μάχη είχε χαθεί από τη δασκάλα πριν ακόμα δοθεί. Συμβιβάστηκε με το να γράφει σε μια άλλη ΔΙΚΗ ΤΗΣ σελιδίτσα τις γραμμούλες και να λέει προφορικά «Μπράβο», αφού ούτε το σημάδι «ν» δεν την αφήνει να βάλει ο ανένδοτος!
Και επειδή κάποια θέματα πρέπει να λύνονται αμέσως, μετά από οικογενειακό μίνι συμβούλιο, καταλήξαμε σε μια παρακινδυνευμένη, αλλά πολλά υποσχόμενη προσέγγιση.
«Αυτά τα βιβλία και τα τετράδια δεν είναι μόνο δικά σου. Είναι και της κυρίας Μαρίας» είπε σοβαρά η μαμά του και έγραψε και το όνομα της δασκάλας σε αυτά. «Άρα μπορείτε να γράφετε και οι δύο». «Σοβαρά; Και γιατί δεν μου το είπε να την αφήσω;» αναρωτήθηκε έκπληκτος ο μικρός.
Αποστολή εξετελέσθη. Σήμερα υπάρχει μια διστακτική «μεγαλίστικη» γραμμούλα στο τετράδιό ΤΟΥΣ. Η αρχή έγινε...
Ιωάννα Αγγέλου
Ειδική Παιδαγωγός (Παν. Θεσσαλίας)
Νηπιαγωγός (Α.Π.Θ.)
MEd - Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου