Από τις 14 Μαΐου και ώρα 10:00 έως τις 31 Μαΐου 2018 και ώρα 14:00 θα μπορούν οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημοσίων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-2019, να υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης».
Οι αιτήσεις γίνονται μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis). Στην περίπτωση ανήλικου/ης μαθητή/τριας ή ενήλικου προστατευόμενου μέλους το οποίο δε διαθέτεικωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά το νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα Myschool.
Στην περίπτωση αυτή, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρχής για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο. Επίσης, στην περίπτωση κατά την οποία οι αιτούντες/αιτούσες κηδεμόνες ή ενήλικοι/ες μαθητές/τριες δεν διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.
Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης καταχωρίζονται στοιχεία όπως:
1. Το e-mail του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας
2. Τα ατομικά στοιχεία του κηδεμόνα
3. Η τάξη την οποία ολοκλήρωσαν οι μαθητές/τριες και τους δίνει τη δυνατότητα να εγγραφούν
στο ΓΕ.Λ.- ΕΠΑ.Λ., το σχολείο προέλευσης και το τελευταίο έτος φοίτησης
4. α. Η επιλογή για εγγραφή στην Α΄ Τάξη, Β’ Τάξη, Γ’ Τάξη ημερήσιων και εσπερινών ΓΕ.Λ. και Δ’
εσπερινών ΓΕΛ.
β. Η επιλογή για εγγραφή στην Α’ Τάξη ή στον τομέα της Β’ Τάξης ή στην ειδικότητα της Γ’ Τάξης
ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ. ή της Δ΄ τάξης εσπερινών ΕΠΑ.Λ.
5. Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ.
6. Τα ατομικά στοιχεία του/της μαθητή/τριας
7. Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/τριας (ο οποίος αναγράφεται στον έλεγχο προόδου, στο
Ατομικό Δελτίο μαθητή κλπ)
Πηγή: Βήμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου