Τον Ιούλιο, η Megan Nash έστειλε φωτογραφίες του 15 μηνών γιου της, Asher, σε ένα πρακτορείο μοντέλων στην Ατλάντα, ελπίζοντας πως θα τον διαλέξουν για να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια της μάρκας παιδικών ρούχων OshKosh B'Gosh.
Σύμφωνα με την μητέρα του, ο μικρός Asher που έχει γεννήθηκε με σύνδρομο Down, υπήρξε ανέκαθεν λάτρης του φωτογραφικού φακού και δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία να ποζάρει στην κάμερα. «Το διασκεδάζει αφάνταστα. Το καταλαβαίνει πως εκείνη τη στιγμή δίνει ένα σόου» λέει η μητέρα του.
Ο Asher δεν πήρε τελικά τη δουλειά, αλλά ο λόγος που τον απέρριψαν πυροδότησε τις έντονες αντιδράσεις δεκάδων χρηστών στα social media. Όπως γνωστοποίησε κάποιος σε σελίδα στο Facebook για παιδιά με Σύνδρομο Down, το πρακτορείο δεν πρότεινε καν τις φωτογραφίες στην εταιρία ρούχων καθώς, όπως είπε, η OshKosh «δεν ζήτησε συγκεκριμένα για ένα παιδί ΑμεΑ».
«Είναι αξιολάτρευτος και θα ήθελα πάρα πολύ να βοηθήσει να εξομαλυνθεί η βιομηχανία και να ανοίξει τον δρόμο ώστε ο ΑμεΑ γιος μου να έχει κάποιον να θαυμάζει» σχολίασε μια μητέρα στο Twitter. Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν όλα σχεδόν τα σχόλια κάτω από την φωτογραφία του μικρού Asher, με τον κόσμο να εκφράζει έντονα την δυσαρέσκειά του και ταυτόχρονα να εκθειάζει με συγκίνηση της φωτογραφίες του.
Η περίπτωση του Asher, μετά από όλες αυτές τις αντιδράσεις τον έκανε γνωστό σε όλο το διαδίκτυο, και η ιστορία έφτασε μέχρι την OshKosh, που αποφάσισε να τον καλέσει μαζί με τους γονείς του στα γραφεία για να περάσει το κάστινγκ για την καμπάνια. Τελικά του έδωσαν τη δουλειά και όπως ανακοινώθηκε θα πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια της εταιρίας για την άνοιξη του 2017.
Όπως λέει η μητέρα του, οι υπεύθυνοι δεν του έδωσαν τη δουλειά χαριστικά αλλά επειδή όντως τα πήγε εξαιρετικά στη συνέντευξη. «Μπήκε εκεί μέσα και ήταν απλώς ο Asher» λέει η Megan. «Χαιρετούσε, τους έστελνε φιλιά! Ο CEO τον κρατούσε αγκαλιά και δεν ήθελε να τον αφήσει να φύγει» προσθέτει.
Πηγή: www.lifo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου