Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Η ένδειξη για θέση αναπήρων δεν είναι απλά μια πινακίδα

Μια έξυπνη και στοχευμένη καμπάνια, κάποιες φορές μπορεί να κάνει περισσότερα απ' ότι η ανθρώπινη κοινή λογική. Όταν ο οδηγός δεν μπορεί να κατανοήσει και να σεβαστεί ανάλογα μια πινακίδα θέσης αναπήρων και πάει να παρκάρει, εκεί αναλαμβάνουν δράση τα ολογράμματα του διαφημιστικού πρακτορείου Bird Strategy σε συνεργασία με την οργάνωση που υπερασπίζεται τα δικαιώματα ατόμων με αναπηρίες, Dislife.


Στη Ρωσία όπου σύμφωνα με έρευνα το 30% των οδηγών αδιαφορούν για τις ενδείξεις για τις θέσεις αναπήρων, άτομα με αναπηρίες «εμφανίζονται» μπροστά στα μάτια των οδηγών την στιγμή που επιχειρούν να παρκάρουν σε τέτοιες θέσεις με την μορφή ολογραμμάτων. Η δημιουργική ομάδα της καμπάνιας για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ψέκαζε με ειδικό υγρό τους συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης ώστε να δημιουργείται μια αόρατη οθόνη όπου στη συνέχεια θα προβάλλεται η εικόνα. Ειδικές κάμερες προσπαθούν να ανιχνεύσουν το αυτοκόλλητο με την σήμανση για άτομα με αναπηρίες στο παρμπρίζ των αυτοκινήτων, σε περίπτωση που δεν το ανιχνεύσουν το ολόγραμμα έρχεται αντιμέτωπο με τον οδηγό.

«Εγώ καθημερινά έχω να αντιμετωπίσω πολλές προκλήσεις, η μοναδική δική σου πρόκληση είναι να σεβαστείς τα δικαιώματα μας.»


Πηγή: AthensVoice

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου