Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Γιατί τα κορίτσια πρέπει να παίζουν με τα "παιχνίδια των αγοριών"

Τα κοριτσάκια θα πρέπει να παίζουν λιγότερο με κούκλες και περισσότερο με παιγνίδια που προορίζονται τυπικά για αγόρια, όπως τα παιγνίδια κατασκευών, τα οποία ευνοούν περισσότερο την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, δήλωσε σήμερα μια έγκυρη βρετανίδα επιστήμονας, η Ατίν Ντόναλντ.

"Πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τα αγόρια και τα κορίτσια και αυτό που είναι καλό γι' αυτά όταν είναι πολύ μικρά. Η επιλογή των παιγνιδιών είναι σημαντική; Το πιστεύω", δήλωσε η επιστήμονας, καθηγήτρια στην πειραματική φυσική στο πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ.

"Δημιουργούμε κοινωνικές συμπεριφορές φτιάχνοντας στερεότυπα για το είδος των παιγνιδιών που παίρνουν τα αγόρια και τα κορίτσια όταν είναι μικρά", συνέχισε η Ατίν Ντόναλντ, η οποία πρόκειται να αναλάβει προσεχώς την προεδρία της Βρετανικής Ένωσης Επιστημών (BSA).

"Τα παιγνίδια των κοριτσιών συνδέονται με την παθητικότητα --όπως να κτενίζουν τα μαλλιά των Μπάρμπι, για παράδειγμα-- και όχι με την κατασκευή, τη φαντασία, τη δημιουργικότητα, όπως τα Lego ή τα Meccano", εξήγησε.

Υπογραμμίζοντας ότι ο ερευνητικός τομέας της έχει έλλειψη φοιτητριών, η Ντόναλντ δήλωσε πως η επιλογή των παιγνιδιών μπορεί να συμβάλει στην οικοδόμηση ενός κοινωνικού περιβάλλοντος που κρατάει τις γυναίκες μακριά από ορισμένα επαγγέλματα.

"Οργανώσεις όπως η Βρετανική Συνομοσπονδία Βιομηχανιών κάνουν διαρκώς λόγο για έλλειψη φοιτητών ειδικευμένων στις επιστήμες, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά. Ένας από τους τρόπους για να δοθεί απάντηση στην έλλειψη αυτή μπορεί να έγκειται στο να ενεργήσουμε ώστε το μισό του πληθυσμού να μην αισθάνεται αποκλεισμένο από τους τομείς αυτούς".

Πηγή: News

Σημείωση: Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα της κ. Κογκίδου "Όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά". Η φιλοσοφία μας συνοψίζεται στην περιεκτικότατη φράση που προέρχεται από την ιστοσελίδα αυτή: 
Τα παιχνίδια δεν είναι ‘’για αγόρια’’ ή ‘’για κορίτσια’’. 
Είναι για τα παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου