Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Από το 0 στο 19 ! ! !

Και ξαφνικά, την προηγούμενη Παρασκευή έγινε το αδύνατο. Μπήκε μέσα στο γραφείο μου ο Κ. και πανηγυρίζοντας μού είπε ότι στα Αγγλικά έγραψε 19. Το σοκ μου τεράστιο και οι αρχικές μου σκέψεις μόνο αγνές δεν ήταν: ξεκάθαρη αντιγραφή!
Και όμως! Η καθηγήτρια, έχοντας βρεθεί σε τραγική θέση το προηγούμενο τρίμηνο κατά τη βαθμολόγηση (εφτά μηδενικά σε εφτά τεστάκια και σχεδόν καθόλου συμμετοχή στην τάξη), σκέφτηκε και εφάρμοσε (όχι με 100% επιτυχία πάντως) το αυτονόητο: διαφορετικά θέματα. Ήδη μοίραζε στην τάξη διαφορετικά θέματα "για να μην αντιγράφουν" τα παιδιά, απλά ήταν ισότιμα από άποψη δυσκολίας. Αυτή τη φορά έκανε "ειδικά" θέματα για τον Κ. Πολύ πιο εύκολα από την υπόλοιπη τάξη. Αλλά το παραέκανε. Φυσικά τα παιδιά διαμαρτυρήθηκαν, αφού το 19 ήταν απροκάλυπτα "χαρισμένο" (όπως είπαν κάποια). Η σκέψη της καθηγήτριας δίκαιη και έξυπνη, αλλά η εφαρμογή "λίγο" λανθασμένη. Θα μπορούσε κάλλιστα να δώσει στον Κ. τέτοια θέματα, ώστε να γράψει το 10-11 που χρειάζεται για να περάσει και για να έχει μια σχετικά αξιοπρεπή παρουσία στην τάξη. Κανένα παιδί δεν θα διαμαρτυρόταν με ένα 10 ακόμα και ένα 13 στον Κ. αφού θα παρέμενε η απόστασή του από τους "καλούς" και τους "άριστους" μαθητές. Τελικά η λύση ήταν απλή!

Ιωάννα Αγγέλου
Ειδική Παιδαγωγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου