Στόχος της διδασκαλίας στη Φ.Α. είναι η εκμάθηση κινήσεων, βελτίωση της απόδοσης και της τεχνικής, τακτικής, στρατηγικών και γνώσεων και βελτίωση της επίδοσης. Λίγη σημασία δίνεται από τους Κ.Φ.Α. στη βελτίωση γνωστικών και αντιληπτικών ικανοτήτων που παίζουν καθοριστικό ρόλο ιδιαίτερα σε αθλήματα που εκτελούνται σε μεταβαλλόμενες συνθήκες περιβάλλοντος και ο ασκούμενος πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτές τις αλλαγές. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας ήταν η αξιολόγηση μεθόδων εξάσκησης που θα βοηθήσουν στην απόκτηση και μάθηση της ικανότητας λήψης απόφασης και σαν πεδίο εφαρμογής χρησιμοποιήθηκε το σερβίς στην πετοσφαίριση. Συγκεκριμένα στην έρευνα μελετήθηκε η επίδραση τριών μεθόδων εξάσκησης με διαφορετική εστίαση της προσοχής και συγκεκριμένα: α) την έκδηλη μέθοδο εξάσκησης με εστίαση της προσοχής στα σημεία κλειδιά του σώματος του αντιπάλου και εκμάθηση κανόνων, β) την άδηλη μέθοδο εξάσκησης με γενικές οδηγίες για το πεδίο και επικέντρωση της προσοχής στο αποτέλεσμα της εκτέλεσης, αποφεύγοντας την εκμάθηση κανόνων και δηλωτικής γνώσης και γ) την άδηλη μέθοδο απόσπασης της προσοχής με δευτερεύον ερέθισμα, για τη βελτίωση της ικανότητας λήψης απόφασης στην πετοσφαίριση.
Μέθοδοι Εξάσκησης με Διαφορετική Εστίαση της Προσοχής για τη Βελτίωση Της Ικανότητας Λήψης Απόφασης Παιδιών Δημοτικού σχολείου
Αφροδίτη Λόλα & Γεώργιος Τζέτζης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου