Στο πλαίσιο της εργασίας αυτής επιχειρείται η αξιοποίηση των σύγχρονων υπολογιστικών συστημάτων για την παροχή εκπαιδευτικών δυνατοτήτων σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Συγκεκριμένα, γίνεται μια προσπάθεια να εμπλουτιστεί η γλωσσική διδασκαλία των κωφών παιδιών σε προσχολικό επίπεδο, με σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα και κυρίως με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή και των δυνατοτήτων που προσφέρει. Σκοπός είναι ο σχεδιασμός μιας πολυμεσικής εφαρμογής, ικανής να κινήσει τον ενδιαφέρον του κωφού παιδιού, σε πρώτο στάδιο, αλλά και συγχρόνως διδακτικής για τη διευκόλυνση και επέκταση της γλωσσικής διδασκαλίας. Η υλοποίηση μιας τέτοιας ιδέας έχει ως προϋπόθεση τη γνώση των μαθησιακών δυσκολιών που εμφανίζει ένα παιδί με πρόβλημα ακοής, την αξιολόγηση των ήδη χρησιμοποιούμενων μεθόδων και την ανάπτυξη προτάσεων για τη συμπλήρωση τους, με τέτοιο τρόπο, ώστε να καλυφθούν τυχόν υπάρχοντα κενά που δυσχεραίνουν την όλη διδακτική διαδικασία. Προϊόν είναι η δημιουργία ενός CD, το οποίο περιέχει ένα πολυμορφικό λεξικό με βασικές λέξεις, καθώς και ένα παιχνίδι, για την εκμάθηση της Νοηματικής Γλώσσας. Η επιλογή έγινε θεωρώντας ότι τα δυο παραδείγματα είναι ενδεικτικά της χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας για μια πιο ολοκληρωμένη αγωγή των κωφών παιδιών.
Κοντοπούλου, Θεοπούλα (2001) Χρήση των πολυμέσων στη διδασκαλία της νοηματικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Παπανικολάου Γεώργιος , Θεσσαλονίκη.
Κοντοπούλου, Θεοπούλα (2001) Χρήση των πολυμέσων στη διδασκαλία της νοηματικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Παπανικολάου Γεώργιος , Θεσσαλονίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου