Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ιστολόγιο: Gepiti's Blog

Ο γιος μου πηγαίνει στην πρώτη δημοτικού και τρελαίνεται να κατασκευάζει πράγματα. Η ειδικότητά του είναι τα Lego αλλά δουλεύουμε και με meccano στα οποία όμως η κύρια δουλειά γίνεται από μένα με λίγη μόνο βοήθεια από το παιδί.

Αν του άρεσε η μουσική θα τον πήγαινα σε Ωδείο αλλά αφού του αρέσει να φτιάχνει και δείχνει πως μπορεί να τα καταφέρει εκεί ρίχνω και εγώ μεγαλύτερο βάρος.

Το πρόβλημά μου είναι πως δεν έχω βρει άλλους γονείς και παιδιά να μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα. Έψαξα στο web αλλά δεν βρήκα κάτι ελληνικό οπότε έφτιαξα το δικό μου blog στο gepiti.wordpress.com ως αφορμή για συζήτηση.

Αν το παιδί σας μοιράζεται τα ίδια ενδιαφέροντα και έχει παρόμοια ηλικία με το δικό μου θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω.

Γιώργος Επιτήδειος 
 
Πηγή: in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου