Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Ευρωπαϊκός διαγωνισμός δημιουργίας διαφήμισης για τη διατήρηση του νερού

Η Drop by Drop είναι μια πρωτοβουλία του Περιφερειακού Κέντρου Ενημέρωσης των Ηνωμένων Εθνών σε συνεργασία με το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών και το Γραφείο του Ύπατου Εκπροσώπου για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, με την υποστήριξη του Σκανδιναβικού Συμβουλίου Υπουργών.

Σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι η δημιουργία μια έντυπης διαφήμισης που θα εμπνέει τους ανθρώπους να διαφυλάξουν το νερό τόσο στο παρόν όσο και για τις επόμενες γενιές. Ο διαγωνισμός καλεί τόσο επαγγελματίες όσο και μη επαγγελματίες σε 48 ευρωπαϊκές χώρες να σχεδιάσουν μια διαφήμιση για εφημερίδα, χρησιμοποιώντας το λογότυπο του διαγωνισμού, η οποία θα εμπνεύσει το ευρωπαϊκό κοινό να αναλάβει δράση προς αυτήν την κατεύθυνση.

Το έργο του νικητή θα προβληθεί μέσα από την ιστοσελίδα του διαγωνισμού ενώ θα υπάρξουν επίσης δυνατότητες έκθεσης και καταχωρίσεων σε ευρωπαϊκά έντυπα μέσα ενημέρωσης. Ο νικητής θα επιλεχθεί από κριτική επιτροπή αποτελούμενη από ειδικούς στο γραφικό σχέδιο, τη διαφήμιση, τη γωτογραφία και το περιβάλλον.

Ο νικητής θα βραβευθεί με χρηματικό έπαθλο 5,000 ευρώ από το Σκανδιναβικό Συμβούλιο Υπουργών, ενώ θα υπάρξει και ειδικό βραβείο νεότητας για συμμετέχοντες νέους έως 25 ετών από το την εταιρία Fabrica καθώς και βραβείο κοινού.

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής συμμετοχών στον διαγωνισμό είναι η 29η Φεβρουαρίου 2012.

Περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες στο www.dropbydrop.eu/en.
 
Πηγή: diorismos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου