Σύμφωνα με τους διεθνείς πίνακες αξιολόγησης των μαθητικών επιδόσεων, η Γαλλία περιλαμβάνεται στις χώρες όπου το κοινωνικό υπόβαθρο επηρεάζει τα μέγιστα το επίπεδο του μαθητή. Από το σύνολο των μαθητών μιας πρώτης τάξης του γυμνασίου που παρακολούθησαν ερευνητές, πέτυχαν στις εξετάσεις του baccalaureat (απολυτήριο λυκείου) επτά χρόνια αργότερα το 90% των παιδιών εκπαιδευτικών, το 88% των παιδιών ανώτερων στελεχών, το 41% των παιδιών ανειδίκευτων εργατών και το 28% των παιδιών ανέργων. Ενα παιδί εκπαιδευτικού έχει, σύμφωνα με το γαλλικό Παρατηρητήριο Ανισοτήτων 25,3 φορές περισσότερες πιθανότητες να πάρει το baccalaureat σε σύγκριση με ένα παιδί ανέργου.
Πηγή: Νέα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου