Οι Soojeong Lee (Dankook University) και Roger C. Shouse (The Pennsylvania State University) δημοσίευσαν στο περιοδικο Sociology of Education το άρθρο "The Impact of Prestige Orientation on Shadow Education in South Korea". Σύμφωνα με αυτό, οι γονείς στη Νότια Κορέα δαπανούν μέχρι και 30% του εισοδήματός τους σε ιδιαίτερα μαθήματα μετά το σχολείο και εξειδικευμένα μαθήματα προετοιμασίας για τις εξετάσεις, παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης να μειώσει τις οικογενειακές δαπάνες σε αυτόν τον τομέα.
Το 2009 παρακολουθούσαν ιδιαίτερα μαθήματα το 87,4% των μαθητών δημοτικού σχολείου, το 74,3% των μαθητών γυμνασίου και το 62,8% των μαθητών λυκείου. Οι γονείς την "σκιώδη" (shadow) αυτη εκπαίδευση την αντιμετωπίζουν όχι μόνο σαν προϋπόθεση για καλή σταδιοδρομία στο μέλλον, αλλά και ως ένδειξη κύρους.Να σημειωθεί ότι αυτού του τύπου η εκπαίδευση είναι ένα σημαντικό πολιτικό θέμα στην Ανατολική Ασία και ειδικά στη Νότια Κορέα, όπου η κυβέρνηση εκλαμβάνει το φαινόμενο αυτό ως επιβλαβές για την ισότητα των πολιτών τόσο στην εκπαίδευση, όσο και στη φορολογία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου