Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Σχολείο δεύτερης ευκαιρίας

Διαβάστε στο protagon την ιστορία της κυρίας Σεξενίδου (ακολουθεί απόσπασμα)
Ονομάζομαι Μαρία Σεξενίδου και είμαι μαθήτρια της πρώτης τάξης του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας. Μεγάλωσα σε ένα χωριό με τους γονείς μου και τα τέσσερα αδέρφια μου, τελευταία εγώ κατά σειρά. Μέχρι τα έντεκά μου χρόνια πήγαινα σχολείο στο χωριό και μετά έφυγα μαζί με την οικογένειά μου στη Γερμανία για μια καλύτερη ζωή. Στη Γερμανία τελείωσα το ελληνικό δημοτικό σχολείο. Εκείνη την εποχή δεν είχε ελληνικό γυμνάσιο. Παρόλο που ήθελα να συνεχίσω το σχολείο, οι γονείς μου είχαν άλλη άποψη. Πίστευαν πως έπρεπε να φροντίσω τα τέσσερα ανίψια μου γιατί τα αδέρφια μου δούλευαν. Ούτε λόγος για να με στείλουν στην Ελλάδα σε συγγενείς για να πάω στο Γυμνάσιο. Κατά τη γνώμη τους, δεν μου ήταν απαραίτητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου