Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Το μοντέλο προσβασιμότητας του Αριστοτέλειου πανεπιστημίου

Η προσβασιμότητα του πανεπιστημίου στους φοιτητές με αναπηρία είναι μιά υπόθεση απλή και σύνθετη συνάμα. Απλή υπό την έννοια ότι είναι συγκεκριμένη, σύνθετη υπό την έννοια ότι δεν εξαντλείται – όπως πολλοί ενδεχομένως νομίζουν – στο δομημένο περιβάλλον, αλλά αφορά το σύνολο της εκπαιδευτικής διαδικασίας (τεχνικές προσαρμογές, πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό, ισότιμη συμμετοχή στην διαδικασία ωρίμανσης της γνώσης, ευρύτερο εκπαιδευτικό περιβάλλον). Η προσπάθεια που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια για αληθινή (ολιστική) προσβασιμότητα στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) είναι αν μη τι άλλο πληρέστατη , αποτυπώνεται στο προ μερικών μηνών δημιουργηθέν από το ΑΠΘ υπόμνημα που αμέσως παρακάτω δημοσιεύουμε. Τα περιλαμβανόμενα στο υπόμνημα μπορούν και πρέπει να είναι αντιληπτά ως μιά τεχνικώς άρτια πυξίδα (πιλότος) για όσα πανεπιστημιακά ιδρύματα αποφασίσουν να κάνουν πράξη την ολιστική προσβασιμότητα στους φοιτητές με αναπηρία. Το υπόμνημα υπογράφει ο καθηγητής στο τμήμα πολιτικών μηχανικών του ΑΠΘ Αριστοτέλης Νανιόπουλος.

Ανευ περαιτέρω σχολίων το πλήρες υπόμνημα έχει ως εξής
Πηγή: truerespect

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου