Από 11-15 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η Γ' φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για την κάλυψη των κενών στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας Γιάννη Παπαδομαρκάκη.
Πρόκειται για την πρόσληψη 3.300 εκπαιδευτικών και επιπλέον ενός ακόμη αριθμού μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ που δεν έχει προσδιοριστεί ακόμη για την Παράλληλη Στήριξη.
Ήδη στις δύο πρώτες φάσες έχουν προσληφθεί 36.000 περίπου αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, ενώ οι πιστώσεις που διέθετε το υπουργείο Παιδείας ήταν 37.500 για ισάριθμες προλήψεις.
Προκειμένου το υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει στη Γ' φάση προσλήψεων έλαβε νέα έγκριση 40 εκατομμυρίων ευρώ που αντιστοιχούν σε περίπου 3.100 προσλήψεις αναπληρωτών.
Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις του υπουργείο Παιδείας,ο οποίες ανακοινώθηκαν εγγράφως, οι ανάγκες για το τρέχον σχολικό έτος 2025-2026, ανέρχονταν σε περίπου 48.000 αναπληρωτές.
Σε σύγκριση με το προηγούμενο σχολικό έτος υπολογίστηκαν επιπλέον 6.000 λειτουργικά κενά. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στις πρόσθετες ανάγκες των Ειδικών Σχολείων, στην ίδρυση νέων Τμημάτων Ένταξης και των αυξημένων εγκρίσεων Παράλληλης Στήριξης.
Για την κάλυψη των αναγκών αυτών, εγκρίθηκε η πρόσληψη αναπληρωτών μέσω του τακτικού προϋπολογισμού. Για το σκοπό αυτό μεταφέρθηκαν 200.000.000 € από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και εξασφαλίστηκαν οι πιστώσεις για την κάλυψη των αιτούμενων αδειών ανατροφής και άνευ αποδοχών των μονίμων εκπαιδευτικών.
Κατά το προηγούμενο διδακτικό έτος 2024-2025, είχαν πραγματοποιηθεί συνολικά 39.319 προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, εκ των οποίων:
26.245 στην Α/θμια Εκπ/ση (11.811 στη Γενική Εκπαίδευση και 14.434 στην Ειδική Αγωγή) και
13.074 στη Β/θμια Εκπαίδευση (8.404 στη Γενική Εκπαίδευση και 4.670 στην Ειδική Αγωγή).
Πηγή: esos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου