Δημοσιεύτηκε το άρθρο "Gamification and User Experience in Fake News Detection on Tourism in Primary Education" των Ανδρονίκη Κουτσικου και Νίκου Αντωνόπουλου για την παιγνιοποίηση και εμπειρία χρηστών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην ανίχνευση ψευδών ειδήσεων στον Τουρισμό. Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο καθηγητής Νίκος Αντωνόπουλος του δημοσιεύματος: Η παραπληροφόρηση σε έναν τομέα όπως ο τουρισμός μπορεί να στοχεύει στην οικονομική καταστροφή ενός τόπου ή μιας χώρας και υπάρχουν αντικρουόμενα οικονομικά συμφέροντα σε παγκόσμια κλίμακα. Η εκπαίδευση στην αναγνώριση ψευδών ειδήσεων-εικόνων από μικρή ηλικία ακόμα και διαπολιτισμικά μπορεί να φέρει θετικά αποτελέσματα τόσο ατομικά αλλά και συλλογικά. Η έννοια του παιχνιδιού είναι καθολική και οικεία στους μαθητές παγκοσμίως. Οι μαθητές εκτίθενται καθημερινά σε μεγάλο όγκο πληροφοριών, ο οποίος συχνά περιλαμβάνει ανακρίβειες και παραπληροφόρηση, ειδικά στον τομέα του τουρισμού. Η έρευνά μας πραγματοποιείται στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής σε δημοτικό σχολείο της Κομοτηνής, με σκοπό να βοηθήσει μαθητές ηλικίας 9 έως 12 ετών να κατανοήσουν την έννοια των ψευδών ειδήσεων στον τομέα του τουρισμού. Δημιουργήθηκε μια εφαρμογή με στοιχεία παιγνιοποίησης για να εμπλέξουμε τους μαθητές και να ενισχύσουμε την εκπαιδευτική τους εμπειρία. Αξιολογήσαμε την εμπειρία χρήστη και τη χρηστικότητα μέσω ποσοτικών μεθόδων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές θεώρησαν την εφαρμογή εύχρηστη και είχαν θετική εμπειρία με αυτήν. Η παρέμβαση ήταν σε μεγάλο βαθμό επιτυχής ως προς τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι συμμετέχοντες όχι μόνο διατήρησαν σταθερές συμπεριφορές ως προς την πληροφοριακή παιδεία, αλλά επίσης σημείωσαν πρόοδο στην κριτική αξιολόγηση και την ανάπτυξη σκεπτικισμού.
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου