Το κόμμα «Αδελφοί της Ιταλίας» διαμαρτύρεται για το επεισόδιο της σειράς «Πέππα: το γουρουνάκι» που παρουσιάζει μια οικογένεια «με δυο μαμάδες».
O Federico Mollicone από το κόμμα «Αδελφοί της Ιταλίας» -το οποίο διεκδικεί την πρωθυπουργία στις εκλογές της 24ης Σεπτεμβρίου- διαμαρτυρήθηκε διότι το καινούργιο επεισόδιο της παιδικής σειράς κινουμένων σχεδίων «Πέππα: το γουρουνάκι» παρουσιάζει μια οικογένεια «με δυο μαμάδες». Η «Πέππα: το γουρουνάκι» είναι βρετανική σειρά για παιδιά προσχολικής ηλικίας που ξεκίνησε στις 31 Μαΐου του 2004 και έχει προβληθεί σε 180 χώρες, δηλαδή σε ολόκληρο τον κόσμο. Μόνο στην Κίνα λογοκρίθηκε και τελικά απαγορεύτηκε, χωρίς κανείς να καταλάβει γιατί ακριβώς. Το επεισόδιο με το ομόφυλο ζευγάρι γυναικών προβλήθηκε στη Βρετανία την περασμένη εβδομάδα προκαλώνοντας ποικίλες αντιδράσεις και ο Mollicone ζήτησε από τη RAI να μην το δείξει στην Ιταλία διότι, όπως είπε, είναι «απαράδεκτο» για τις αξίες των Ιταλών. «Δεν μπορούμε να δεχτούμε προπαγάνδα περί φύλων,» είπε στην εφημερίδα La Stampa. «Η ιδεολογία της πολιτικής ορθότητας χτύπησε πάλι· αυτή τη φορά εις βάρος των παιδιών μας. Γιατί δεν αφήνουμε τα παιδιά να είναι παιδιά; Ζητάμε από τη RAI, η οποία λειτουργεί με τα χρήματα των φορολογουμένων, να μην προβάλει ούτε στην τηλεόραση, ούτε σε διαδικτυακές πλατφόρμες αυτό το επεισόδιο και οποιοδήποτε άλλο παρουσιάζει λεσβιακά ζευγάρια.»
Είναι η πρώτη φορά στην 18χρονη ιστορία της Πέππα που οι δημιουργοί Mark Baker και Neville Astley βάζουν στο σενάριο γκέι άτομα.
Δεν είναι γνωστό πότε έχει προγραμματιστεί η προβολή του επεισοδίου στην ιταλική τηλεόραση, αλλά το κόμμα που προαλείφεται να γίνει κυβέρνηση αντιτίθεται στον γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων και στην υιοθεσία παιδιών από γκέι ζευγάρια. Εξάλλου, οι Αδελφοί της Ιταλίας καταψήφισαν πέρυσι νομοσχέδιο που είχε στόχο την ποινικοποίηση της ομοφοβίας.
Στο μεταξύ, χριστιανικές ομάδες στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία έχουν συγκεντρώσει υπογραφές ώστε να αποτραπεί η παρουσίαση γκέι ζευγαριών στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Στην Αυστραλία, η οργάνωση «Ένα εκατομμύριο μαμάδες» μάζεψε 10.000 υπογραφές ειδικά για μια διαφήμιση του ιστότοπου γνωριμιών eHarmony που, κατά τη γνώμη των μαμάδων, «εξυμνεί και εξιδανικεύει τον τρόπο ζωής των ΛΟΑΤΚΙ+». Να σημειωθεί ότι στις ΗΠΑ η πρώτη διαφήμιση με γκέι ζευγάρι χρονολογείται από το 1994: το σποτάκι παρουσίαζε δυο γκέι άνδρες που διάλεγαν έπιπλα για το σπίτι τους από το κατάστημα ΙΚΕΑ. Την ίδια εποχή παρουσιάστηκαν ΛΟΑΤΚΙ+ θέματα σε διαφημίσεις της Benetton, της Banana Republic, του Calvin Klein, της Αmerican Express και της Apple.
Πηγή: athensvoice
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου