Ολοένα και μειώνονται κάθε χρόνο οι διορισμοί φυσικών στα σχολεία της Μέσης Εκπαίδευσης, την ώρα που η Φυσική ως μάθημα έχει τις περισσότερες ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα σε σχέση με τα άλλα μαθήματα του κλάδου Φυσικών Επιστημών.
Όπως επισημαίνει ο Σύλλογος Φυσικών Κρήτης, την περσινή χρονιά διορίστηκαν 87 φυσικοί σε όλη τη χώρα, ενώ φέτος ο αριθμός περιορίστηκε στους 57.
Σύμφωνα με τους Φυσικούς Κρήτης, για 2η συνεχή χρονιά, η κατανομή των μόνιμων διορισμών στην Μέση Εκπαίδευση δεν είναι αντάξια των περιστάσεων και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Ο Σύλλογος προειδοποιεί ότι ο μειωμένος αριθμός διορισμών Φυσικών, νομοτελειακά θα οδηγήσει στο φαινόμενο το μάθημα στα σχολεία πολλές φορές να μη διδάσκεται από Φυσικούς.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε ότι, για 2η συνεχή χρονιά, η κατανομή των μόνιμων διορισμών στην Μέση Εκπαίδευση, όσον αφορά την ειδικότητα των Φυσικών, δεν είναι αντάξια των περιστάσεων και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Θυμίζουμε ότι πέρυσι, μετά από δέκα και πλέον χρόνια αδιοριστίας, διορίστηκαν μόλις 87 Φυσικοί σε όλη τη χώρα, ενώ φέτος αντίστοιχα θα διοριστούν 57. Το οξύμωρο είναι ότι ενώ η Φυσική ως μάθημα έχει τις περισσότερες ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα σε σχέση με τα άλλα μαθήματα του κλάδου Φυσικών Επιστημών ΠΕ04 (μιας και διδάσκεται σε κάθε τάξη του Γυμνασίου, του Γενικού Λυκείου και του Επαγγελματικού Λυκείου) στον αριθμό των διορισμών βγαίνει τελευταία και καταϊδρωμένη.
Η ανησυχία μας είναι ότι ο μειωμένος αριθμός διορισμών Φυσικών, νομοτελειακά θα οδηγήσει στο φαινόμενο η Φυσική στα σχολεία μας πολλές φορές να μη διδάσκεται από Φυσικούς.
Το Υπουργείο Παιδείας, ενώ έχει εγκρίνει νέα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα φαίνεται ότι δεν θέλει να υλοποιηθούν, αφού ούτε αλλαγές δεν έχει ανακοινώσει στα ωρολόγια προγράμματα, ούτε οι προσλήψεις σε κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό είναι αρκετές. Επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά, ότι τα νέα αναλυτικά προγράμματα απαιτούν εκπαιδευτικό προσωπικό με σπουδές στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο, ώστε να μπορέσουν να φέρουν τα προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα.
Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και όλους όσους εισηγούνται αυτούς τους αριθμούς ανά ειδικότητα για τις προσλήψεις να αναλογιστούν τι έχουν κάνει λάθος στα κριτήρια των επιλογών τους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου