Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

Η Angela Bettoni για την Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down


Το «Dance with me» είναι μία δημιουργία των Angela Bettoni, Banjo Rancho και Julienne Schembri. Το βίντεο δείχνει την Angela, μια νεαρή με σύνδρομο Down, να χορεύει σε έναν μονόλογο που έγραψε, συνοδευόμενη από τον Banjo Rancho, σκηνοθετημένη από τη Julienne Schembri. Η Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Down είναι μια παγκόσμια ημέρα ευαισθητοποίησης που καθιερώθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη από το 2012. Το μήνυμα του βίντεο είναι ότι οι αναπηρίες δεν περιορίζουν το ποιοι είμαστε ως άνθρωποι. Είμαστε γεννημένοι για να ξεχωρίζουμε και το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να μας δουν οι άνθρωποι όπως πραγματικά είμαστε. «Όταν βλέπω τις λέξεις «Σύνδρομο Down», βλέπω μια ταμπέλα. Ναι, γεννήθηκα με αυτό, αλλά δεν είναι η αδυναμία μου, είναι η δύναμή μου. Αυτό είναι που με κάνει μοναδική… Το μόνο που θέλω πραγματικά είναι να πιάσεις το χέρι μου και να δεις το άτομο που είμαι, να δεις την καρδιά μου. Για να δούμε το άτομο που μπορεί να χαμογελάσει, να γελάσει και να αγαπήσει…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου