Black Light Athens μετέφρασε και μας παρουσίασε μία έρευνα από τη Μεγάλη Βρετανία σχετικά με το πόσο εύκολες είναι τελικά οι ηλεκτρονικές αγορές για τα τυφλά άτομα και ποια είναι τα κυριότερα εμπόδια που κατεβάζουν το σκορ μιας ιστοσελίδας. Διαβάστε αποσπάσματα που επιλέξαμε. Το πλήρες κείμενο μπορείτε να το βρείτε στην ιστοσελίδα της Black Light.
"Ο βαθμός προσβασιμότητας μιας ιστοσελίδας, είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για το πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να ολοκληρώσει απρόσκοπτα τις ηλεκτρονικές αγορές του. Μεταφράσαμε και παρουσιάζουμε μια έρευνα με εξαιρετικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα για την κατάσταση που επικρατεί στη Μεγάλη Βρετανία όσον αφορά το πόσο προσβάσιμες είναι οι ιστοσελίδες των επιχειρήσεων για τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης. Διαβάστε τη και αναλογιστείτε πόσο καλά τα πηγαίνει η ιστοσελίδα της δική σας επιχείρησης στο συγκεκριμένο τομέα.
...
Οι Οδηγίες προσβασιμότητας στο περιεχόμενο Ιστού (WCAG) έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τους ιστότοπους να πληρούν τα πρότυπα προσβασιμότητας για χρήστες με αχρωματοψία. Οι ιστοσελίδες πρέπει να επιδιώκουν μια αναλογία αντίθεσης 4: 5: 1 για κανονικό κείμενο και 3: 1 για να περάσει το μεγάλο κείμενο από το επίπεδο ΑΑ. Για να περάσει το επίπεδο AAA πρέπει να υπάρχει λόγος αντίθεσης 7: 1 για κανονικό κείμενο και 4: 5: 1 για μεγάλο κείμενο. Για τα γραφικά, η αναλογία πρέπει να είναι 3: 1.
Για τους χρήστες αναγνωστών οθόνης, προβλήματα προκύπτουν όταν ένας ιστότοπος είναι ακατάλληλα κωδικοποιημένος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποια πεδία να μην μπορούν να εκφωνηθούν από τον αναγνώστη οθόνης. Έτσι πολλοί τυφλοί χρήστες δεν μπορούν να περιηγηθούν ικανοποιητικά."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου