Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Πρόσωπο: Αλεξάνδρα Σταματοπούλου

Συνέντευξη της κολυμβήτριας με αναπηρία Αλεξάνδρας Σταματοπούλου στον  Τάκη Αλεξανδράκη με αφορμή την κατάκτηση της πρώτης θέσης στο ύπτιο  στην Madeira της Πορτογαλίας στους πανευρωπαϊκούς αγώνες κολύμβησης

Για να ακούσετε την συνέντευξη πατήστε στο:

Η αποφώνηση έχει γίνει από τον κ. Αλεξανδράκη

- Είναι μεγάλη η χαρά μου να φιλοξενώ στην σελίδα μου άξιους ανθρώπους όπως η αθλήτρια με αναπηρία Αλεξάνδρα Σταματοπούλου, η οποία κατάφερε να πάρει ένα χρυσό μετάλλιο στο ύπτιο στους πρόσφατους πανευρωπαϊκούς αγώνες. Αγωνίστηκε με πάθος όπως κάνει πάντα, για να πετύχει το καλύτερο. Καλώς ήρθες στην συντροφιά της σελίδας μου. Συγχαρητήρια από όλους μας! Έχεις την θετική ενέργεια όλων για δύναμη στην προπόνησή σου και στους αγώνες που έχεις μπροστά σου! Είμαστε περήφανοι για την πορεία σου ακόμη και αν κάποτε δεν έρθει το μετάλλιο.

- Ευχαριστώ πολύ! Είναι τιμή μου που ο κόσμος δείχνει το ενδιαφέρον του.

- Είναι πολύ σημαντικό να επιβραβεύουμε με κάθε τρόπο την προσπάθεια κάθε αθλητή. Πως πήγαν οι προπονήσεις στις ειδικές συνθήκες που βιώνουμε, πως πήγαν οι αγώνες, πως ήταν το κλίμα που επικρατούσε εκεί; Αν δεν κάνω λάθος ήταν η πρώτη συμμετοχή σου σε αγώνες υπό τις συνθήκες που βιώνουμε εξαιτίας του ιού;

- Σωστά! Η μεγάλη δυσκολία ήταν το μικρό χρονικό διάστημα που είχαμε για προετοιμασία. Με σθένος καταφέραμε να φέρουμε εις πέρας την προσπάθεια και το αποτέλεσμα που θέλαμε. Τα αυστηρά μέτρα που τηρούσαν στην Πορτογαλία κατά την διάρκεια των αγώνων μου άρεσαν. Υπήρχε τάξη, ηρεμία, κάτι που βοηθά πάντα τους αθλητές να επικεντρωθούν στην προσπάθειά τους. 

- Πολύ σημαντικό!

- Στην Πορτογαλία συναντήσαμε αθλητές πολύ καλύτερα προετοιμασμένους. Ήταν εμφανές από το μυϊκό σύστημα που διέθεταν αλλά και από τις επιδόσεις τους στην προετοιμασία. Δεν φοβηθήκαμε. Άλλωστε πάντα διαθέτουμε το "μαγικό ραβδάκι" που μας δίνει την εσωτερική ώθηση, το κουράγιο και την δύναμη κυρίως να ανταπεξέλθουμε, ίσως να έρθουμε και πρώτοι.

- Μπράβο! Κάθε αγώνας ήταν μια δοκιμασία. Παράλληλα μαζί με άλλους συναθλητές μου περνούσαμε την διαδικασία της κατηγοριοποίησης, γεγονός που με άγχωνε γιατί δεν ήξερα την κατηγορία που θα καταταγώ, άρα δεν γνώριζα τις αθλήτριες με τις οποίες θα συναγωνιζόμουν. Υπήρχαν νεαρές δυνατές αθλήτριες. Αν και οι πρώτοι αγώνες δεν πήγαν καλά για μένα, είχα ανοιχτό το μυαλό μου και διέθετα ψυχικό σθένος. Την 5η μέρα των αγώνων στο ύπτιο, ήρθε το χρυσό μετάλλιο!

- Μπράβο!

- Δυστυχώς όμως δεν αγωνίστηκαν 8 διαφορετικές χώρες στην κατηγορία μου, γεγονός που μου κοστίζει την ηθική και την υλική ικανοποίηση από την χώρα μου.

- Βρίσκεσαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτήν που έχουμε συζητήσει παλαιότερα. Χάνεις την χρηματική επιβράβευση που δικαιούται κάθε αθλητής για την επιτυχία του, αντίστοιχη με αυτήν που πέτυχες εσύ.

- Αν δεν συναγωνίζεσαι με τόσες αθλήτριες ώστε να αντιπροσωπεύονται στην 8άδα 8 διαφορετικές χώρες, ο νόμος δεν επιτρέπει την απόδοση της αποζημίωσης στον αθλητή. Προσπαθούμε να αλλάξει αυτό το σημείο του άδικου νόμου, που μας αφαιρεί κάθε δικαίωμα να λεγόμαστε αθλητές, μετατρέποντάς μας σε εθελοντές αθλητές.

- Είσαστε μάλιστα και χορηγοί των εαυτών σας.

- Ακριβώς! Αν η χώρα σου δεν σου παρέχει αυτά που πρέπει, πως να αγωνιστείς;

- Το χρυσό μετάλλιο στάθηκε στο στήθος σου και σίγουρα είσαι μια αθλήτρια που αγωνίζεται γι' αυτόν ακριβώς καθ’ αυτόν τον αγώνα, για την επιτυχία, για το μετάλιό σου, χωρίς φυσικά να προσπερνώ όλα τα υπόλοιπα που είναι και πολύ σοβαρά. Είσαι στο Τόκυο;

- Ναι φυσικά`! Έχω την πρόκριση!

- Μπράβο!

- Το να τιμήσεις την χώρα σου με ένα μετάλλιο δεν εξισώνεται με τίποτα άλλο! Είναι πραγματικά κορυφαίο συναίσθημα! Κάθε μέρα να μου δινόταν η ευκαιρία να το κάνω, να αγωνιστώ, θα το έκανα. Θα πάλευα με όλες μου τις δυνάμεις! Σαν αθλήτρια και εγώ, ενώνω την φωνή μου με τους συναθλητές μου και ζητώ αλλαγή του νόμου.

- Σε ένα ακόμη αγώνισμα είχες μια 4η θέση.

- Στα 50 μέτρα ελεύθερο. Αισθάνομαι πως πήγα και εδώ πολύ καλά γιατί η 4η θέση μεταξύ 16 αθλητριών είναι μια εξαιρετική επίδοση.

- Ήταν μια δυνατή γενική προπόνηση. για να διαπιστώσετε το επίπεδο των υπολοίπων αθλητών και να προετοιμαστείτε καλύτερα.

- Σωστά! Μάλιστα συμμετείχαν και αθλητές απ' όλο τον κόσμο, άρα πράγματι είχαμε μια πλήρη εικόνα.

- Ανέφερε σε παρακαλώ το όνομα του προπονητή σου, που συμπληρώνει το δίδυμό σας στην επιτυχία.

- Είναι ο Μιχάλης Νικόπουλος. Με προπονεί από το 2008. Το 2012 μπήκα στην εθνική ομάδα.

- Μετά την ενημέρωση που μας έκανες, να σου ευχηθούμε καλή δύναμη και επιτυχία και στο Τόκυο, Ξέρεις πως η σελίδα μου είναι πάντα ανοιχτή για κάθε ομιλητή και όποια στιγμή θέλεις μπορείς να μας πεις περισσότερα και για την εξέλιξη της πορείας σου προς τους Ολυμπιακούς.

- Η ευχή μου είναι το ελληνικό κράτος να αγαπήσει τους αθλητές του, όλους όσοι έχουν τιμήσει την χώρα μας με κάθε είδους ταλέντο είτε στην γνώση είτε στην άθληση. Θέλω να υπάρξει για όλους η αναγνώριση.

- Ευχόμαστε τα καλύτερα! Θα είμαστε κοντά σε εσένα και σε όλους τους αθλητές ΄κατά την διάρκεια της προετοιμασίας, κατά την διάρκεια των αγώνων στο Τόκυο, για να ανακοινώνουμε κάθε σημαντικό που θα προκύπτει. Καλή συνέχεια, καλή δύναμη, καλή προπόνηση, ο Θεός μαζί σου
και κάθε επιτυχία!

- Ευχαριστώ πάρα πολύ!

Πηγή: Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου