ΒΕΡΟΛΙΝΟ. Ακόμη μία έκθεση για τις αρνητικές επιπτώσεις της τηλεκπαίδευσης στην ακαδημαϊκή πορεία των μαθητών δόθηκε χθες στη δημοσιότητα από το γερμανικό ινστιτούτο IFO. Σύμφωνα με την έκθεση, φέτος υπάρχουν βελτιώσεις σε σχέση με την πρώτη καραντίνα, αλλά οι βασικές ασχολίες των παιδιών παραμένουν τα βιντεοπαιχνίδια και η ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ τους, αντί της ενασχόλησης με τα μαθήματά τους.
Πιο συγκεκριμένα, υπό φυσιολογικές συνθήκες, τα παιδιά στη Γερμανία περνούσαν κατά μέσον όρο 7,4 ώρες ημερησίως, είτε στο σχολείο είτε διαβάζοντας για το σχολείο. Τώρα περνούν μόλις 4,3 ώρες, ενώ όλη την υπόλοιπη ημέρα παραμένουν μεν κολλημένα στις οθόνες, αλλά όχι για εκπαιδευτικούς λόγους. Αυτό, μάλιστα, αποτελεί βελτίωση σε σχέση με την πρώτη καραντίνα, πέρυσι την άνοιξη, στη διάρκεια της οποίας τα παιδιά ασχολούνταν με την εκπαιδευτική διαδικασία 45 λεπτά λιγότερα.
Η έρευνα έγινε από τον καθηγητή Λίντγκερ Βέσμαν του ινστιτούτου IFO, με δείγμα 2.000 γονείς. Ο Βέσμαν σημείωσε ότι ο μέσος όρος των 4,3 ωρών ημερησίως σημαίνει ότι το 23% των παιδιών ασχολείται με το σχολείο μόλις δύο ώρες την ημέρα.
Σε πολλά σχολεία ανά την επικράτεια υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στην τηλεκπαίδευση, καθώς μόλις το 25% των μαθητών παρακολουθεί διαδικτυακά μαθήματα (το ποσοστό ήταν 6% πέρυσι). Σε πολλές περιπτώσεις, το σχολικό μάθημα συνίσταται στη συμπλήρωση φύλλων εργασιών από κάθε μαθητή χωριστά. Οι πλέον ανήσυχοι για τις επιπτώσεις των διαδικτυακών μαθημάτων στα παιδιά τους ήταν οι γονείς των αδύναμων μαθητών και οι γονείς χωρίς απολυτήριο λυκείου. Οι τελευταίοι ανέφεραν τη μεγαλύτερη κάμψη στην επίδοση των παιδιών, καθώς και έξαρση φοβιών και νευρικότητας.
SZ, TAGESSCHAU
Πηγή: Βήμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου