Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

Ιδέες στη Σχολική Τάξη: Διαδικτυακά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς

Τα Σχολικά Προγράμματα του ΚΠΙΣΝ ταξιδεύουν στην σχολική τάξη και προσκαλούν τους μαθητές να γνωρίσουν, να εξερευνήσουν και να δοκιμάσουν στην πράξη πρωτοποριακές ιδέες και έννοιες-σταθμούς από τον χώρο της τέχνης, της βιωσιμότητας και του δημόσιου χώρου.

Μέσα από σύντομες (40’) διαδικτυακές συναντήσεις για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παρουσιάζουμε απλές, μικρής κλίμακας δραστηριότητες για την σχολική τάξη και παρέχουμε το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό το οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να αξιοποιήσουν στην τάξη τους μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης.

Οι συναντήσεις και το εκπαιδευτικό υλικό παρέχονται δωρεάν χάρη στη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

H Τέχνη στη Σχολική Τάξη: Η ιδέα της επανάχρησης (upcycling) για εκπαιδευτικούς Δημοτικού

Πως τα καθημερινά υλικά γίνονται έργα τέχνης;
Τι σχέση έχει η αναχρησιμοποίηση με τα κινήματα του Ντανταϊσμού, του Νεορεαλισμού και της Arte Povera; Γνωρίζεις το γλυπτό τρόπαιο των βραβείων Σεζάρ; Ποιο ήταν το έκθεμα που δάγκωσε ο Τζον Λένον σε έκθεση στο Λονδίνο; Από πότε τα ανακυκλώσιμα υλικά εκτίθενται σε μουσεία; Και πως σήμερα η εννοιολογική τέχνη κολλάει στον τοίχο μια μπανάνα και γίνεται ιδέα;
Οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν τα αντικείμενα γύρω τους και να αλλάξουν την καθημερινότητά τους, γνωρίζοντας την πρόκληση της επανάχρησης μέσα στην τάξη! Παίρνοντας τον ρόλο του κυνηγού αντικειμένων, εικόνων, λέξεων και απλών, καθημερινών υλικών, οι μαθητές δημιουργούν τα δικά τους γλυπτά, ποιήματα, μακέτες, εφήμερα έργα τέχνης, για να μεταδώσουν τις ιδέες τους και τα δικά τους νοήματα μέσα στην τάξη.
Πέμπτη 19 Νοεμβρίου και ώρα 18.30
Πέμπτη 26 Νοεμβρίου και ώρα 14.00


Για ομαδικές κρατήσεις από γραφεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή σχολεία, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά στο schools@snfcc.org

Η Τέχνη στη Σχολική Τάξη: Tαξίδι μέσα από τα κόμιξ ή αλλιώς την 9η τέχνη για εκπαιδευτικούς γυμνασίου 

Γιατί το υβρίδιο “λόγος-εικόνα” έγινε τόσο δημοφιλές; Τι δημιουργικά μέσα χρησιμοποιούσαν οι πρόδρομοι του cartooning στο σπήλαιο του Λασκώ; Τι αφηγούνται οι περιπέτειες του Ροντόλφ Τέπφερ, πατέρα του μοντέρνου κόμικ και ποιος είναι ο φαλακρός χαρακτήρας που κυκλοφόρησε πάνω σε κονκάρδες και γκάτζετ ήδη από τα τέλη του 19ου αιώνα;
Τι σχέση έχει το κόμικ με την κουλτούρα των υπερηρώων, το καλλιτεχνικό κίνημα της ποπ-αρτ, τη φιλοσοφία, τον Σαίξπηρ, τα μαθηματικά και την πολιτική;
Με την ιδέα ενός “Ταξιδιού μέσα στο σχολείο”, οι μαθητές προσεγγίζουν το art comic, εξοικειώνονται με τους κώδικες και την ορολογία των κόμικς, και γνωρίζουν τα στάδια και τις τεχνικές δημιουργίας μιας εικονογραφημένης ιστορίας. Οι μαθητές γίνονται κομίστες, μεταφέρουν τα δικά τους σενάρια στο χαρτί και αποδίδουν με την κόμικ σκηνογραφία την εποχή τους.
Πέμπτη 12 Νοεμβρίου στις 14.00
Πέμπτη 26 Νοεμβρίου στις 18.30


Για ομαδικές κρατήσεις από γραφεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή σχολεία, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά στο schools@snfcc.org

Πηγή: ΚΠΙΣΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου