Στη Θεσσαλονίκη, στις 27, 28 & 29 Απριλίου 2018, θα πραγματοποιηθεί το 5ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας με θέμα: «Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη» και ειδική θεματική ενότητα με τίτλο: «Τεχνολογίες, Τέχνες και Πολιτισμός στην Εκπαίδευση», το οποίο διοργανώνει η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» με συνδιοργανωτές:
• Την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας
• Την «Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-Τ.Π.Ε.Ε.),
• Την Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Νηπιαγωγών για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Π.Ε.E.Ν.Α@Τ.Π.Ε.)
• Τον Σύλλογο Επιμορφωτών για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (Σ.Ε.Π. Τ.Π.Ε.@Ε) και
• Τον Δήμο Ευόσμου – Κορδελιού
Το Συνέδριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, νέους επιστήμονες, ερευνητές, φοιτητές και στελέχη της εκπαίδευσης, που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των σχετικών υποδομών και εφαρμογών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν κεντρικές ομιλίες, workshops (εργαστήρια), προφορικές ανακοινώσεις και στρογγυλά τραπέζια σχετικά με τη θεματολογία του Συνεδρίου, που θα πλαισιώνονται από παράλληλες συνεδρίες ειδικοτήτων.
Σημαντικές ημερομηνίες
• 19 Μαρτίου: Έναρξη εγγραφών συνέδρων
• Έως 26 Μαρτίου: Υποβολή εργασιών για κρίση
• 13 Απριλίου: Εγγραφή εισηγητών
• 20 Απριλίου: Ανακοίνωση προγράμματος Συνεδρίου – Εγγραφές σε βιωματικά εργαστήρια
• 27, 28 & 29 Απριλίου: Διεξαγωγή Συνεδρίου
• 10 Μαΐου: Ανάρτηση Πρακτικών Συνεδρίου
Σε όλους τους εγγεγραμμένους συνέδρους δίνονται βεβαιώσεις συμμετοχής και φάκελος συνέδρου.
Για όσους/ες λάβουν μέρος σε βιωματικά εργαστήρια δίνεται ξεχωριστή βεβαίωση παρακολούθησης.
Δικτυακός τόπος του Συνεδρίου: https://5syn-thess2018.ekped.gr/
Πηγή: iPaideia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου