To Τμήμα Ψυχολογίας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνουν το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας σε συνεργασία με τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, 19-22 Νοεμβρίου, 2015.
Στόχος του Συνεδρίου είναι να προσεγγίσει σφαιρικά τις σύγχρονες τάσεις της Σχολικής Ψυχολογίας με ιδιαίτερη έμφαση στη διασύνδεση θεωρίας, έρευνας, εκπαίδευσης και πρακτικών εφαρμογών στο σχολικό πλαίσιο, στην πρόληψη και την έγκαιρη παρέμβαση, στη διεπιστημονική συνεργασία και στη διασύνδεση σχολείων, φορέων και πανεπιστημίων για την παροχή σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Επιπλέον, το Συνέδριο αυτό φιλοδοξεί να αναδείξει καλές πρακτικές αξιολόγησης και παρέμβασης στο μαθησιακό και ψυχοκοινωνικό τομέα, προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης στη σχολική κοινότητα και διασύνδεσης σχολείων, πανεπιστημίων και φορέων.
Το επιστημονικό πρόγραμμα του Συνεδρίου θα περιλαμβάνει κεντρικές και προσκεκλημένες ομιλίες, συμπόσια, ανακοινώσεις και αναρτημένες εργασίες. Θα περιλαμβάνει θέματα για όλους τους τομείς ανάπτυξης, μάθησης και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής παιδιών προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας, καθώς και θέματα λειτουργίας τάξεων και σχολικών μονάδων και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει επίσης σεμινάρια εξειδικευμένης κατάρτισης (workshops) που θα απευθύνονται σε σχολικούς ψυχολόγους, στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς. Το συνέδριο απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας και ειδικούς παιδαγωγούς που εργάζονται σε σχολεία και φορείς ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης και παρέμβασης, σε μέλη ΔΕΠ, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς.
Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου
Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών
Πρόεδρος του Συνεδρίου
Το Επιστημονικό Πρόγραμμα του Συνεδρίου θα περιλαμβάνει:
Προσκεκλημένες Ομιλίες
Κεντρικές Ομιλίες
Προσκεκλημένα Συμπόσια
Συμπόσια
Προφορικές Ανακοινώσεις σε Θεματικές Ενότητες
Αναρτημένες Ανακοινώσεις
Εργαστήρια (Workshops)
1. Προσκεκλημένες Ομιλίες
Στο Συνέδριο θα πραγματοποιηθούν δύο προσκεκλημένες ομιλίες και κεντρικές ομιλίες.
α) Προσκεκλημένη Ομιλία:
Τίτλος: “Enhancing Student Success: Promoting Mental Health in the School Setting”
Ομιλητής: Stephen E. Brock, Ph.D., NCSP, LEP
Professor and Program Coordinator, School Psychology
Department of Graduate and Professional Studies in Education
California State University, Sacramento
President of National Association of School Psychologists
β) Προσκεκλημένη Ομιλία:
Τίτλος: “School Psychologists as Advocates: The Confluence of Science, Practice, and Policy”
Ομιλητής: Shane R. Jimerson, Ph.D., NCSP
Professor and Chair
Department of Counseling, Clinical, & School Psychology
University of California, Santa Barbara
Santa Barbara, CA
President-Elect, the International School Psychology Association
Past-President, Division 16 (School Psychology) of the American Psychological Association
2. Συμπόσια
Τα συμπόσια οργανώνονται από έναν Πρόεδρο, περιλαμβάνουν 4-5 εισηγητές και έναν συζητητή, και έχουν διάρκεια ενενήντα (90΄) λεπτών. Ο πρόεδρος, ο οποίος μπορεί να είναι παράλληλα και ομιλητής, έχει την ευθύνη να υποβάλει τον τίτλο και την περίληψη του συμποσίου, το όνομα του συζητητή, τα ονόματα των ομιλητών και τους τίτλους και τις περιλήψεις των εισηγήσεων.
3. Προφορικές Ανακοινώσεις
Οι περιλήψεις που θα υποβληθούν θα αξιολογηθούν, θα κατηγοριοποιηθούν σε θεματικές ενότητες, και θα παρουσιαστούν σε συνεδριάσεις των ενενήντα (90΄) λεπτών.
Οι αίθουσες συνεδριάσεων θα είναι εφοδιασμένες με υπολογιστή, data projector και οθόνη για power point παρουσιάσεις.
4. Αναρτημένες Ανακοινώσεις (poster)
Η παρουσίαση των αναρτημένων ανακοινώσεων (poster) θα γίνει στην αίθουσα αναρτήσεώς τους.
5. Εργαστήρια (Workshops)
Θα πραγματοποιηθούν (4) εργαστήρια, για τα οποία θα πρέπει να δηλώσετε έγκαιρα τη συμμετοχή σας. Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος. Απαραίτητη προϋπόθεση για την παρακολούθηση των Εργαστηρίων είναι η εγγραφή στο Συνέδριο.
α) Workshop title: “School Suicide Prevention, Intervention, and Postvention” *,**
Stephen E. Brock, Ph.D., NCSP, LEP Professor and Program Coordinator, School Psychology Department of Graduate and Professional Studies in Education California State University, Sacramento President of National Association of School Psychologists
Professor and Program Coordinator, School Psychology
Department of Graduate and Professional Studies in Education
California State University, Sacramento
President of National Association of School Psychologists
* Δεν θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση
** Μόνο για επαγγελματίες ψυχικής υγείας
β) Workshop title: “School Suicide Prevention, Intervention, and Postvention” *,**
Stephen E. Brock, Ph.D., NCSP, LEP Professor and Program Coordinator, School Psychology Department of Graduate and Professional Studies in Education California State University, Sacramento President of National Association of School Psychologists
Professor and Program Coordinator, School Psychology
Department of Graduate and Professional Studies in Education
California State University, Sacramento
President of National Association of School Psychologists
* Δεν θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση
** Μόνο για επαγγελματίες ψυχικής υγείας
γ) Τίτλος Εργαστηρίου: “Ενδυναμώνοντας τα κίνητρα παιδιών και εφήβων για μάθηση και σχολική επιτυχία: Εμπειρικά τεκμηριωμένες προτάσεις εφαρμογής στο σχολείο και την οικογένεια”
Ελευθερία Ν. Γωνίδα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια , Τμήμα Ψυχολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
δ) Τίτλος Εργαστηρίου: “Ανταπόκριση στην Παρέμβαση: Υποστήριξη μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής”
Αμάντα Φιλιππάτου, Επίκουρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Φωτεινή Πολυχρόνη, Επίκουρη Καθηγήτρια Μαθησιακών Δυσκολιών, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του συνεδρίου: schoolpsych2015.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου