Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Πρόσωπο: Kanya Sesser

Η Kanya Sesser γεννήθηκε χωρίς πόδια, αλλά παρά την αναπηρία της ζει μια ζωή ζηλευτή και κάνει πολύ επιτυχημένη καριέρα. Σήμερα η ιστορία της κάνει το γύρο του ίντερνετ μετά από μια συνέντευξη που έδωσε και γίνεται έμπνευση για χιλιάδες ανθρώπους. 


Η 23χρονη από το Λος Άντζελες προετοιμάζεται να λάβει μέρος στους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2018 στην Πιονγιάνγκ, έχει πρωταγωνιστήσει σε δεκάδες καμπάνιες αθλητικών ειδών -ανάμεσά τους και η Billabong- και τελευταία σε διαφημίσεις για μαγιό κι εσώρουχα, βγάζει περίπου 1000 δολάρια τη μέρα, γράφει βιβλίο για τη ζωή της, νιώθει πολύ σέξυ και δηλώνει ερωτευμένη κι ευτυχισμένη. 

Η Kanya υιοθετήθηκε όταν ήταν 5 ετών από ένα ορφανοτροφείο στην Ταϊλάνδη κι ήρθε με τη νέα της οικογένεια στο Πόρτλαντ του Όρεγκον. 

Στα 15 της, προκειμένου να συμφιλιωθεί με την αναπηρία της, ξεκίνησε φωτογραφίσεις για αθλητικά είδη, οι οποίες την οδήγησαν πρόσφατα σε συμβόλαια με εταιρίες εσωρούχων και μαγιό. 
"Έκανα κυρίως αθλητικά είδη και μεγαλώνοντας πέρασα στα εσώρουχα. Είναι κάτι διασκεδαστικό και δείχνει την ιστορία μου- είμαι διαφορετική κι αυτό είναι σέξυ, δε χρειάζομαι πόδια για να νιώθω σέξυ" λέει η Kanya. 

"Μ' αρέσει που βγάζω χρήματα από αυτό και λατρεύω που μπορώ να δείχνω στους ανθρώπους τι σημαίνει ομορφιά. Αυτές οι φωτογραφίες δείχνουν τη δύναμή μου. Είμαι ειλικρινής κι αληθινή- δεν πρόκειται ποτέ να φερθώ διαφορετικά σε κανέναν. Απλά αυτό είμαι" δηλώνει η Kanya, κι εξηγεί πως ποτέ δεν είχε όνειρο να γίνει μοντέλο. "Απλά έτυχε. Μακάρι να μπορέσω να το συνεχίσω τώρα που προπονούμαι για τους Παραολυμπιακούς" συμπληρώνει. 

Δε θέλησε ποτέ να χρησιμοποιήσει αναπηρικό καροτσάκι. Προτιμά το skate της και παρόλο που ανακατεύεται με τον κόσμο της μόδας, δεν της αρέσει καθόλου να βάφεται. "Εκτός δουλειάς δεν φοράω ποτέ make up. Μ' αρέσει να είμαι θηλυκό στη φωτογράφιση, αλλά όταν τελειώνει το βγάζω. Άλλωστε μου λένε πως είμαι όμορφη είτε είμαι βαμμένη είτε όχι" σχολιάζει. 

Αυτόν τον καιρό γράφει επίσης βιβλίο για τη ζωή της για να εμπνεύσει μέσω της ιστορίας της κι άλλους ανθρώπους. Αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο. 


Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου