Μέχρι σήμερα ξέραμε πως το παιχνίδι δεν βοηθά τις επιδόσεις των παιδιών στο σχολείο επειδή δεν τα αφήνει να διαβάσουν. Τώρα, νέα έρευνα Αμερικανών επιστημόνων έρχεται να ανατρέψει αυτή τη θεωρία δεκαετιών.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Colorado στο Boulder των Ηνωμένων Πολιτειών έκαναν έρευνες και βρήκαν πως τα παιχνίδια και οι εκδρομές εκτός λειτουργούν βοηθητικά για τη βελτίωση των σχολικών επιδόσεων των παιδιών.
Πως όμως συμβαίνει αυτό; Όπως εξηγεί ο επικεφαλής της έρευνας, Δρ. Yuko Munakata τα παιχνίδια μαθαίνουν στα παιδιά πως να θέτουν στόχους και πως να τους εκπληρώνουν.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο σε λιγότερο δομημένες δραστηριότητες, όπως το παιχνίδι εκτός σπιτιού, το διάβασμα βιβλίων ή οι επισκέψεις σε ζωολογικούς κήπους μαθαίνουν να θέτουν στόχους και να κάνουν βήματα για την εκπλήρωση τους, χωρίς να χρειάζονται την πίεση των γονιών τους.
Αντίθετα, τα παιδιά που συμμετέχουν σε πιο δομημένες εξωσχολικές όπως αθλήματα ή τα μαθήματα μουσικών οργάνων, εμφανίζουν φτωχότερη «αυτοκατευθυνόμενη εκτελεστική λειτουργία», ένα μέτρο της ικανότητάς τους να ρυθμίζουν και να επιτυγχάνουν τους στόχους τους ανεξάρτητα.
Πηγή: Healthview
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου