Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας με μεγαλύτερη γνωστική ικανότητα τείνουν περισσότερο στο να συμπεριφέρονται κατα τη διάρκεια παιχνιδιού με κακεντρέχεια στους άλλους, καθώς προβαίνουν εσκεμμένα σε πράξεις που μειώνουν τις απολαβές των συντρόφων τους, ακόμη κι εάν αυτό σημαίνει ότι και τα ίδια θα έχουν κάποιο κόστος. Η έρευνα των Elisabeth Bügelmayer και C. Katharina Spiess από το DIW Berlin έδειξε ότι η κακεντρεχής συμπεριφορά απαιτεί ένα συγκεκριμένο επίπεδο γνωστικής δεξιότητας, καθώς το υποκείμενο θα πρέπει να υπολογίζει το κόστος και το όφελος μίας συμπεριφοράς, καθώς και τις συνέπειες που θα έχει αυτή.
Μπορείτε να διαβάστε όλη την έρενα εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου