Στο Πανεπιστήμιο Durham της Βρετανίας διεξήχθη ένα τριετές πρόγραμμα που διαπιστώθηκε ότι τα γραφεία αφής δικτύου NumberNet μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά τα παιδιά στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. Στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από 400 παιδιά από δώδεκα σχολεία μεταξύ οκτώ και δέκα ετών.
Τα γραφεία NumberNet είναι σε θέση να ανταποκρίνονται στην αφή από πολλούς χρήστες ταυτόχρονα μέσω συστημάτων που ανιχνεύουν το υπέρυθρο φως. Τα γραφεία επιτρέπουν σε ομάδες μαθητών να συνεργάζονται για την επίλυση αριθμητικών προβλημάτων. Ο δάσκαλος βλέπει σε πραγματικό χρόνο τις ροές συζητήσεων από όλα τα γραφεία και μπορεί να παρέμβει αν διαπιστώσει ότι μια ομάδα μαθητών πρόκειται να λύσει το πρόβλημα με λάθος τρόπο. Μπορεί επίσης να στείλει νέα προβλήματα σε συγκεκριμμένες ομάδες μαθητών αλλά και να στείλει την εργασία μιας ομάδας σε μια άλλη για επανεξέταξη ή ακόμα και να το φέρει στον κεντρικό Έξυπνο Πίνακα μπροστά στην τάξη για συζήτηση.
Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 45% των μαθητών που χρησιμοποιούσαν τα γραφεία NumberNet αύξησε τον αριθμό των μοναδικών μαθηματικών εκφράσεων που δημιουργήθηκαν από την αρχή που τους δόθηκε το πρόβλημα. Ενώ μόνο το 16% των μαθητών που εργάζονταν στο χαρτί είχε το ίδιο αποτέλεσμα. “Στόχος μας ήταν να ενθαρρύνουμε την ενεργή συμμετοχή των μαθητών όπου η γνώση αποκτάται από την ανταλλαγή, την επίλυση των προβλημάτων και τη δημιουργία και όχι με την παθητική ακρόαση. Αυτή η τάξη δίνει τη δυνατότητα τόσο στην ενεργή συμμετοχή όσο και στην ισότιμη πρόσβαση. Τα γραφεία ενθάρρυναν τους μαθητές να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά” δήλωσε ο επικεφαλής καθηγητής της έρευνας Liz Burd. Τα γραφεία NumberNet δεν πρόκειται να τα δούμε σύντομα στα σχολεία μας γιατί όπως δηλώνουν οι καθηγητές της έρευνας το σύστημα NumberNet εξακολουθεί να είναι ακριβό για να συσταθεί και απαιτεί μεγάλη τεχνική υποστήριξη.
Πηγή: enter2life.gr via crete2day
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου