Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Με φαντασία, κόντρα στην κρίση, οι φοιτητές του Πα.Μακ.

Νέες καινοτόμες ιδέες και επιχειρηματικά σχέδια κατέθεσαν οι φοιτητές του πανεπιστημίου Μακεδονίας για τον διαγωνισμό που διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά φέτος, η Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας του ιδρύματος (ΔΑΣΤΑ), μεταξύ των οποίων μονάδες παραγωγής νέων προϊόντων, ηλεκτρονικές πλατφόρμες και ιστοσελίδες εξυπηρέτησης των πολιτών με νέες υπηρεσίες, κ.α.

Τα επιχειρηματικά σχέδια των φοιτητών, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του ΑΠΕ-ΜΠΕ, θα κριθούν από επιτροπή αξιολόγησης παράλληλα με το αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας στην ιστοσελίδα της ΔΑΣΤΑ, που βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί στις 15 Μαρτίου. Σ' αυτήν έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλοι οι φοιτητές του πανεπιστημίου. Ο περσινός αντίστοιχος διαγωνισμός είχε μεγάλη απήχηση εντός και εκτός του πανεπιστημίου, καθώς δύο από τις ιδέες των φοιτητών μπήκαν σε πραγματική παραγωγή και συμμετείχαν στις κυψέλες επιχειρηματικότητας. Η δε νικήτρια ιδέα "HeySuccess", που αφορούσε την δημιουργία πλατφόρμας αναζήτησης σπουδών και πρακτικής άσκησης σε πανεπιστήμια και φορείς της Ελλάδας και του εξωτερικού, λειτουργεί με τη συμμετοχή εκατοντάδων φοιτητών που καταφεύγουν στην ιστοσελίδα της.

Μεταξύ των 18 επιχειρηματικών ιδεών που κατατέθηκαν στο φετινό διαγωνισμό ανήκει η μη κερδοσκοπική υπηρεσία "Taxi cooperation" που φέρνει σε επαφή τους υποψήφιους επιβάτες ταξί, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να μοιραστούν το κόμιστρο της διαδρομής από 50% έως και 75%, ενώ info kiosks τοποθετημένα σε στρατηγικά σημεία της Θεσσαλονίκης, θα εξυπηρετούν τους ενδιαφερόμενους.

Αντίστοιχα, η ηλεκτρονική υπηρεσία "kontaftina.gr" ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για τις πλέον συμφέρουσες προσφορές προϊόντων που επιθυμεί. Συγκεκριμένα, εντοπίζονται τα επιθυμητά προϊόντα που διατίθενται σε διαφορετικά καταστήματα και προτείνονται αυτά με τις τρεις καλύτερες και συμφέρουσες τιμές, που βρίσκονται στα πλησιέστερα σημεία διανομής σε σχέση με την τοποθεσία του καταναλωτή. Η υπηρεσία παρέχεται και σε έξυπνα τηλέφωνα.

Ένα site (Greekuniversities.gr) που ενσωματώνει τις πληροφορίες από όλα τα πανεπιστήμια της χώρας, ενημερώνει τους φοιτητές για κάθε πληροφορία και τους δίνει τη δυνατότητα να σχολιάσουν, να βρουν προσφορές στην πόλη τους κ.α., ενώ τουριστικό γραφείο προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες σε ΑμΕΑ, για την επιλογή τόπου διακοπών με βάση την προσβασιμότητα, την κάλυψη αναγκών υγείας και ασφάλειας, ακόμη και συνοδών.

Η παραγωγική μονάδα παγωμένων επιδορπίων "DESSALT Α.Ε." προσφέρει δύο καινοτόμα προϊόντα παγωτού με γάλα ρυζιού και γάλα σόγιας, ως υποκατάστατα των παγωτών από γάλα αγελάδας, αλλά με βασικό χαρακτηριστικό την ιδιαίτερη γεύση και την υψηλή διατροφική αξία, καθώς περιέχουν πολύ χαμηλές ποσότητες κορεσμένων λιπαρών, σακχάρων καθώς και μηδενικές ποσότητες λακτάσης, χοληστερίνης, ιδανικά για όσους νηστεύουν ή βρίσκονται σε δίαιτα.

Η μονάδα καλλιέργειας και παραγωγής τρούφας «TRUFFLEPASSION», προσφέρει τέσσερα νέα προϊόντα από λευκή και μαύρη τρούφα που καλλιεργείται στην Κέρκυρα, σε βιολογικά πιστοποιημένα δέντρα ελιάς, τα οποία διαθέτει και σε ηλεκτρονική ιστοσελίδα. Πρόκειται για το τρουφέλαιο, για την κρέμα τρούφας, την σάλτσα τρούφας και το λεγόμενο "διαμάντι", που αποτελεί αρωματικό είδος.

Στο ηλεκτρονικό ζαχαροπλαστείο, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν το γλυκό της επιλογής τους με τα υλικά που επιθυμούν και να δουν το αποτέλεσμα επί της οθόνης, και στη συνέχεια να το παραγγείλουν και να το έχουν στο σπίτι τους ανά πάσα στιγμή. Υπάρχουν και επιλογές για γλυκά βιολογικά, από αλεύρι χωρίς γλουτένη, γαλακτοκομικά χωρίς λακτόζη, στέβια για διαβητικούς κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου