Από την πρώτη κιόλας δημοτικού τα παιδιά αποκτούν άγχος για τα μαθηματικά, σε βαθμό που τους προκαλούνται πονοκέφαλοι, στομαχόπονοι και ταχυπαλμίες, γεγονός που επηρεάζει, σύμφωνα με μία νεά έρευνα, συνολικά την ακαδημαϊκή τους επίδοση.
Η Rose Vukovic, καθηγήτρια του New York University, τονίζει το γεγονός ότι δεν έχει μελετηθεί επαρκώς το άγχος για τα μαθηματικά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, καθώς η πεποίθηση που επικρατεί είναι ότι αυτόν δεν επηρεάζει τα παιδιά πριν από την τετάρτη τάξη. Με την έρευνά της ωστόσο, η Vukovic υποστηρίζει ότι η επιρροή ξεκινά από την πρώτη κιόλας δημοτικού.
Η αρχική μελέτη της Vukovic θα δημοσιευθεί στο Journal of Experimental Education και αφορά το άγχος για τα μαθηματικά σε παιδιά πρώτης δημοτικού της πόλης της Νέας Υόρκης, εθνικά και γλωσσικά διαφοροποιημένα. Διαπιστώθηκε ότι πολλά πρωτάκια έχουν αρνητικά συναισθήματα και ανησυχίες για τα μαθηματικά, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η απόδοσή τους στην επίλυση προβλημάτων και τις απλές αριθμητικές πράξεις, ενώ συνέχεια της ίδιας μελέτης διερεύνησε το θέμα σε παιδιά δευτέρας προς τρίτη δημοτικού (Journal of Contemporary Educational Psychology).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου