Από το 3ο Γενικό Λύκειο Ζωγράφου:
Υπάρχουν λίγοι γενικοί κανόνες οι οποίοι ισχύουν για όλους. Ο καθένας πρέπει να βρει αυτούς που ισχύουν για τον εαυτό του.
Τα περισσότερα τα ξεχνούμε αμέσως μετά το διάβασμα, γι’ αυτό πρέπει να ξεκινούμε αμέσως με την επανάληψη τμημάτων της ύλης που έχουμε να διαβάσουμε.
Όσο πιο νωρίς ξεκινούμε την επανάληψη, τόσο πιο λίγες επαναλήψεις είναι απαραίτητες.
Ακόμα και εάν ξεχάσουμε κάτι που μάθαμε καλά στο παρελθόν, μια επανάληψη θα το επανενεργοποιήσει.
Όσο περισσότερες λεπτομέρειες περιέχει η ύλη, τόσο πιο πολλές επαναλήψεις είναι απαραίτητες.
Έτσι λοιπόν η μάθηση:
Δυσχεραίνεται: | Διευκολύνεται: |
Εάν μαθαίνουμε μέσω παθητικού διαβάσματος και προσπαθούμε να αποστηθίσουμε. | Με την ενεργητική μάθηση: θέτοντας ερωτήσεις στον εαυτό μας και αναζητώντας τις απαντήσεις. |
Εάν χανόμαστε στις λεπτομέρειες. | Με το να μπορούμε να ξεχωρίσουμε το σημαντικό από το ασήμαντο. |
Εάν αποφεύγουμε τις επαναλήψεις. | Με τις συχνές επαναλήψεις της ύλης σε κάθε στάδιο διαβάσματος. |
Εάν απλώς αναγνωρίζουμε την ύλη. | Με την ελεύθερη απόδοση της ύλης. |
Εάν παρουσιάζουμε αποφευκτική συμπεριφορά. | Με την αναγνώριση των αποφυγών και τη συνειδητή προσπάθεια αντίστασης. |
Εάν διαβάζουμε χωρίς χρονικό και μαθησιακό πλαίσιο. | Με την επεξεργασία ενός μαθησιακού και χρονικού προγράμματος κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και πριν τις εξετάσεις. |
Εάν αφήνουμε την όρεξη, τη διάθεση και τα περιστασιακά γεγονότα να επηρεάζουν το πότε θα ξεκινήσουμε το διάβασμα. | Εάν ξεκινούμε το διάβασμα ακόμη και όταν αυτό μας φαίνεται προσωρινά, και κυρίως στην αρχή, δύσκολο. |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήAnte koyragio kai teleionoume se 3 mines ! Kali epitixia se osous dinoun panellinies
ΑπάντησηΔιαγραφή