Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Βιβλίο: Ο νάνος και η Γαριδούλα

«ευτυχώς, που εγώ αγαπώ εμένα, γιατί αλλιώτικα θα ήμουν εντελώς μονάχος».
Το καλό με τα ολοένα και συχνότερα (ευτυχώς για εμάς) παζάρια βιβλίων βρήκαμε ένα μικρό θησαυρό. "Ο νάνος και η Γαριδούλα" των Ερίκ Σαβουαζά (κείμενο) και Φρεντερίκ Ρεμπενά (εικονογράφηση) αναφέρεται σε ένα καθημερινό φαινόμενο, αυτό των διακρίσεων που υφίσταται ένα παιδί (και όχι μόνο) λόγω της εξωτερικής του εμφάνισης. Σας το συστήνουμε ανεπιφύλακτα, κυρίως γιατί θίγει δύο σημαντικά θέματα: τελικά γινόμαστε αποδεκτοί μόνο από ομοίους μας; οι άνθρωποι που είναι διαφορετικοί ανήκουν μόνο στο τσίρκο; Χρησιμοποιήστε το βιβλίο και συζητήστε με τα παιδιά/ τους μαθητές σας, συνδυάζοντάς το με κείμενα για τη διαφορετικότητα, τα δικαιώματα των παιδιών, αλλά και θέματα που αφορούν την υγεία και το επίπεδο ζωής.  
 
Διαβάστε, επίσης, τις βιβλιοκριτικές της Μένης Κουτσοσίμου  και του Ηλία Νάτσιου
 
Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου: "Με λένε Μαξίμ και είμαι εντεκάμισι χρονών. Μοιάζω με κάθε φυσιολογικό αγόρι. Μόνο που είμαι πολύ κοντός έως μικροσκοπικός. Γι' αυτό όλα τα παιδιά με κοροϊδέυουν. Όλα, εκτός από μια όμορφη δεκάχρονη με μάτια που έχουν το χρώμα του φουντουκιού, τη Γαριδούλα. Από τότε που τη γνώρισα, έπαψα να είμαι μόνος..."
 
Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "Σύγχρονοι Ορίζοντες" σε μετάφραση του Ανδρέα Καρακίτσιου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου