Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Η Επίδραση της Εκπαίδευσης με τη Βοήθεια Προγράμματος Ψηφιακών Πολυμέσων στην Αλλαγή του Προτύπου της Καθιστής Θέσης σε Παιδιά Σχολικής Ηλικίας, κατά την Ενασχόληση με Υπολογιστή.

Ο σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της διδασκαλίας με τη βοήθεια ενός προγράμματος ψηφιακών πολυμέσων στην αλλαγή του προτύπου της καθιστής θέσης σε παιδιά σχολικής ηλικίας κατά την χρήση του υπολογιστή (Η/Υ). Το εκπαιδευτικό λογισμικό (ΕΛ) με τίτλο: «Κάθομαι σωστά μπροστά στον Η/Υ;» δημιουργήθηκε για τις ανάγκες τις έρευνας και παρουσίαζε απλά στοιχεία ανατομίας της σπονδυλικής στήλης (ΣΣ), μυοσκελετικές παθήσεις που προκαλούνται από την παρατεταμένη και λανθασμένη στάση κατά την εργασιακή χρήση του Η/Υ και εργονομικές υποδείξεις, για τη βελτίωση της στάσης στην καθιστή θέση κατά την ενασχόληση με τον Η/Υ. Η επιλογή του δείγματος έγινε με τυχαία πολυσταδιακή δειγματοληψία κατά ομάδες και τη χρήση ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, καθώς έπρεπε να εκτιμηθεί η εξοικείωση των ατόμων του δείγματος με τη χρήση Η/Υ. 
 
Η Επίδραση της Εκπαίδευσης με τη Βοήθεια Προγράμματος Ψηφιακών Πολυμέσων στην Αλλαγή του Προτύπου της Καθιστής Θέσης σε Παιδιά Σχολικής Ηλικίας, κατά την Ενασχόληση με Υπολογιστή.
Νικόλαος Χαρίλας, Παναγιώτης Αντωνίου, Βασίλειος Γούργουλης, Νικόλαος Αγγελούσης, Νικόλαος Αποστολάκης
Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό, τόμος 10(2), 61 – 79

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου