Η κατάποση νερού κατά τη διάρκεια μίας πανεπιστημιακής εξέτασης έχει τη δυνατότητα βελτιώσει την επίδοση και τη βαθμολογία των φοιτητών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μίας νέας μελέτης.
Η εν λόγω έρευνα διενεργήθηκε από το αγγλικό πανεπιστήμιο του East London με τη συμμετοχή 447 φοιτητών ψυχολογίας. Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη τους τις επιδόσεις των συμμετεχόντων σε παλαιότερες ακαδημαϊκές εργασίες και συμπέραναν ότι η μέση βαθμολογική διαφορά για τους «πότες» συγκριτικά με τους «απέχοντες» ανήλθε σε 4,8%.
Η βαθμολογική βελτίωση ήταν θεαματικότερη για τους φοιτητές που ήταν στο προπαρασκευαστικό έτος και άγγιξε το 10%. Για τους πρωτοετείς η μέση βελτίωση ήταν 5% και για τους δευτεροετείς 2%.
Μονάχα το 25% των φοιτητών που συμμετείχαν στην εξέταση πήγαν στην αίθουσα φέροντας μπουκάλι με νερό. Οι δευτεροετείς, ως ωριμότεροι και πιο έμπειροι φοιτητές, είχαν νερό σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό (31%) από τους νεότερους (21%) ομολόγους τους.
Μιλώντας στο BBC, ο Δρ Chris Pawson, καθηγητής στο πανεπιστήμιο του east London, γνωμοδότησε ότι η κατανάλωση νερού μπορεί να έχει φυσικές επιδράσεις που αφορούν τη λειτουργία της σκέψης. Δεν απέκλεισε επίσης το ενδεχόμενο η κατάποση νερού να βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους.
«Όποια κι αν είναι η εξήγηση, είναι φανερό ότι οι φοιτητές πρέπει να προσπαθούν να παραμένουν ενυδατωμένοι κατά τη διάρκεια των εξετάσεων», κατέληξε.
Η εν λόγω έρευνα διενεργήθηκε από το αγγλικό πανεπιστήμιο του East London με τη συμμετοχή 447 φοιτητών ψυχολογίας. Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη τους τις επιδόσεις των συμμετεχόντων σε παλαιότερες ακαδημαϊκές εργασίες και συμπέραναν ότι η μέση βαθμολογική διαφορά για τους «πότες» συγκριτικά με τους «απέχοντες» ανήλθε σε 4,8%.
Η βαθμολογική βελτίωση ήταν θεαματικότερη για τους φοιτητές που ήταν στο προπαρασκευαστικό έτος και άγγιξε το 10%. Για τους πρωτοετείς η μέση βελτίωση ήταν 5% και για τους δευτεροετείς 2%.
Μονάχα το 25% των φοιτητών που συμμετείχαν στην εξέταση πήγαν στην αίθουσα φέροντας μπουκάλι με νερό. Οι δευτεροετείς, ως ωριμότεροι και πιο έμπειροι φοιτητές, είχαν νερό σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό (31%) από τους νεότερους (21%) ομολόγους τους.
Μιλώντας στο BBC, ο Δρ Chris Pawson, καθηγητής στο πανεπιστήμιο του east London, γνωμοδότησε ότι η κατανάλωση νερού μπορεί να έχει φυσικές επιδράσεις που αφορούν τη λειτουργία της σκέψης. Δεν απέκλεισε επίσης το ενδεχόμενο η κατάποση νερού να βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους.
«Όποια κι αν είναι η εξήγηση, είναι φανερό ότι οι φοιτητές πρέπει να προσπαθούν να παραμένουν ενυδατωμένοι κατά τη διάρκεια των εξετάσεων», κατέληξε.
Πηγή: Σκάι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου