Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Διπλωματική: Child-Centered Play Therapy with Deaf Children: Exploring Linguistic and Cultural Implications

Στην εργασία "Child-Centered Play Therapy with Deaf Children: Exploring Linguistic and Cultural Implications" περιγράφεται έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε πρόγραμμα παιδοκεντρικής προσέγγισης παιγνιοθεραπείας εφαρμοσμένο σε τέσσερα κωφά παιδιά από ακούοντα θεραπευτή με άνεση στη νοηματική γλώσσα.

Γίνεται αναφορά στην Κουλτούρα των Κωφών και την Αμερικάνικη Νοηματική Γλώσσα, καθώς και στη σημασία της καταλληλότητας των υπηρεσιών ψυχικής υγείας. Αν και η έρευνα διεξήχθη σε πολύ μικρό δείγμα και δεν μπορούν να  εξαχθούν ασφαλή στατιστικά συμπεράσματα, αποτελεί αφετηρία για συζήτηση σχετικά με τη συμπεριφορά και τη συναισθηματική υγεία των κωφών παιδιών στο πλαίσιο της παιδοκεντρικής παγνιοθεραπείας.
Μπορείτε να τη μεταφορτώσετε από εδώ.

Chapel, Susan L., "Child-Centered Play Therapy with Deaf Children: Exploring Linguistic and Cultural Implications" (2005). Counselor Education Master's Theses. Paper 20. http://digitalcommons.brockport.edu/edc_theses/20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου