Όταν γίνεται λόγος για τη χρήση των κοινωνικών δικετύων στην ανώτερη εκπαίδευση, συνήθως η συζήτηση επικεντρώνεται στη λειτουργία μάρκετινγκ και όχι στην εκπαιδευτική διαδικασία ή στην υιοθέτηση των δικτύων αυτών από τους καθηγητές σε θέματα έρευνας.
Το συγκεκριμένο infographic εστιάζει στο πώς τα κολέγια και τα πανεπιστήμια προσεγγίζουν υποψήφιους σπουδαστές τους και δυστυχώς η πραγματικότητα δεν απέχει ιδιαίτερα από αυτό που παρουσιάζεται και η χρήση των εργαλείων αυτών καταναλώνεται σε αυτό το πεδίο. Επίσης, αν και αυξάνεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα, η χρήση τους περιορίζεται σε έναν τρόπο αντικατάστασης παρωχημένων εφαρμογών κι όχι καινοτόμου δράσης.Δείτε το infographic εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου