Στο άρθρο αυτό η συγγραφέας παρουσιάζει τους κυριότερους παράγοντες που βοηθούν στην προσέγγιση των παιδιών με το λογοτεχνικό βιβλίο. Αναφέρεται ιδιαίτερα στη συμβολή της σχολικής βιβλιοθήκης και προτείνει τρόπους αξιοποίησής της. Στη συνέχεια, αφού κάνει μια μικρή αναφορά στην ιστορία των παιδικών εντύπων που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς, προτείνει σχεδιασμούς δραστηριοτήτων που στοχεύουν στην έκδοση σχολικών εντύπων, τα οποία φέρνουν σε επαφή τα παιδιά με πολλά λογοτεχνικά είδη, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην εδραίωση της σχέσης παιδιού-βιβλίου και την ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου