Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Καρολίνα Πελενδρίτου:«Χρυσή» και στο Βερολίνο

Μπορεί να έκανε τον πρώτο αγώνα της μετά την εγχείρηση στον ώμο, μπορεί να είχε για πρώτη φορά στην τεχνική της ομάδα τον Στέλιο Κακαβογιάννη (προπονητής) και τον Αλέξανδρο Προβολισιάνο (γυμναστής), μπορεί να άλλαξε την τεχνική στην κολύμβησή της, όμως η Καρολίνα Πελενδρίτου εξακολουθεί να είναι η κορυφαία αθλήτρια στην κατηγορία της σε παγκόσμιο επίπεδο. Χθες, η δις «χρυσή» Παραολυμπιονίκης μας έβαλε στο στήθος της άλλο ένα χρυσό μετάλλιο, καθώς ήταν η νικήτρια στα 100μ. πρόσθιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Κολύμβησης ατόμων με αναπηρία, που διεξάγεται στο Βερολίνο. Η κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ στο αγώνισμα με 1:16.82 από τους Παραολυμπιακούς του Πεκίνου, έτρεξε συντηρητικά στα πρωινά προκριματικά, κερδίζοντας τη σειρά της με 1:23.29, όμως το απόγευμα έκανε αυτό που ξέρει πολύ καλά και με χρόνο 1:18.68 τερμάτισε στην πρώτη θέση, αφήνοντας δεύτερη την Ουκρανή Μάτλο (1:20.09) και τρίτη την Ισπανίδα Φοντ (1:22.86).
Σε πελάγη ευτυχίας έπλεε μετά τη νίκη της η Καρολίνα Πελενδρίτου, όχι τόσο για το χρυσό μετάλλιο, αλλά περισσότερο γιατί επανήλθε στους αγώνες, έπειτα από πολύμηνη ταλαιπωρία. «Πέρασα πάρα πολλές δύσκολες στιγμές τον τελευταίο χρόνο. Ειδικά μετά τη νέα εγχείρηση στον ώμο μου δεν ήξερα σε ποια κατάσταση θα βρισκόμουν και αν θα μπορούσα να ξανακολυμπήσω όπως παλιά. Όμως, όλα πήγαν καλά και είμαι αρκετά χαρούμενη που επανήλθα. Στο Βερολίνο τα πάντα ήταν εντελώς καινούρια για μένα, αφού για πρώτη φορά πάμε σε αγώνες με το νέο προπονητή μου, Στέλιο Κακαβογιάννη, με τον οποίο αλλάξαμε πολλά στην τεχνική κολύμβησης και χρειάζεται χρόνος για να την αφομοιώσω, κι αυτό ήταν μια πρόκληση. Ευτυχώς τα κατάφερα και αυτό μου δίνει δύναμη να δουλέψω ακόμα πιο σκληρά για τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου, καθώς εκεί θα πρέπει να είμαι πανέτοιμη από κάθε άποψη», μας ανέφερε, ανάμεσα σε άλλα, χθες το «χρυσό» κορίτσι μας, η οποία θα μπει σε πολύ δύσκολη περίοδο προετοιμασίας, αφού στο Λονδίνο θα τρέξει σε πέντε αγωνίσματα. «Συμφωνήσαμε με τον προπονητή μου ότι θα αγωνιστώ σε 5 αγωνίσματα στο Λονδίνο, κάτι που δεν έχω ξανακάνει και αυτό χρειάζεται πολλή δουλειά, αφοσίωση, υπομονή και θέληση. Ελπίζω όλα να πάνε καλά στην προετοιμασία μου και να πάω πανέτοιμη στο Λονδίνο για το 3ο χρυσό μου μετάλλιο», πρόσθεσε η Καρολίνα Πελενδρίτου.

Πηγή: sigmalive

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου