της Jacqueline L. Chill
Η εκπαίδευση online εξαπλώνεται ταχέως στα ιδρύματα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί οργανισμοί συνειδητοποιούν ότι η ζωή των πελατών τους συνεχώς μεταβάλλεται, και αξιολογούν αδιάκοπα τρόπους για την ενσωμάτωση αυτών των αλλαγών στις πρακτικές τους. Παρόλα αυτά, μερικά παραδοσιακά εκπαιδευτικά ιδρύματα διστάζουν να εφαρμόσουν προγράμματα ή μαθήματα e-learning.
Πετυχημένοι και αξιοσέβαστοι επαγγελματίες του κλάδου, όπως ο Michael Fullan και ο Thomas Sergiovanni, εξηγούν τη διαδικασία της αλλαγής στην εκπαίδευση και παρουσιάζουν τα πολλαπλά εμπόδια που καλούνται να υπερβούν οι καλοί διαχειριστές των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων προκειμένου να μπορέσουν να εφαρμόσουν την αλλαγή με επιτυχία.
Το άρθρο παρουσιάζει μία πρόταση για την εισαγωγή της e-learning σε ένα παραδοσιακό Πανεπιστήμιο, η οποία βασίζεται στην έννοια της αλλαγής στην εκπαίδευση. Οι συγγραφείς εξετάζουν τα σημαντικότερα εμπόδια που παρακωλύουν την εισαγωγή της e-learning στα Αμερικάνικα ιδρύματα Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, και σκιαγραφούν τις στρατηγικές και τα κίνητρα που θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα Πανεπιστήμια προκειμένου να πραγματοποιήσουν το επιδιωκόμενο έργο τους. Σχετικά με τη δυνατότητα διεξαγωγής πτυχιακών προγραμμάτων εξ ολοκλήρου online και τη διεξαγωγή προγραμμάτων μικτής μάθησης, το άρθρο εξετάζει τα εξής θέματα: (α) σχεδιασμός του προγράμματος, (β) πώληση του προγράμματος στα εκπαιδευτικά ιδρύματα και (γ) αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος σε συνεχή βάση. Είναι σημαντικό τα παραδοσιακά Πανεπιστήμια να προσφέρουν μικτή μάθηση και e-learning προκειμένου να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους προβάδισμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου