Αυτό, εν ολίγοις, παραδέχεται η πλειονότητα των εκπαιδευτικών σε έρευνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για το μάθημα της Ιστορίας, υποστηρίζοντας ότι η επιτυχία έρχεται μέσα από την αποστήθιση της διδακτέας ύλης... Όσο για τις περιόδους στις οποίες δίνουν βάρος οι καθηγητές και ενδιαφέρουν περισσότερο τους μαθητές είναι εκείνες που σχετίζονται "αμιγώς" με την ελληνική ιστορία και όχι με τη συγκριτική παρουσίαση των ιστορικών περιόδων.
Μπορείτε να διαβάσετε το πλήρες άρθρο που αναφέρεται στα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου