Παρασκευή 11 Απριλίου 2025

«Απογοητεύουν» οι ταξιδιωτικές ιστοσελίδες τους ανθρώπους με αναπηρία

Οι ταξιδιωτικές ιστοσελίδες φαίνεται ότι δεν πληρούν τα πρότυπα προσβασιμότητας. Τα νέα δεδομένα αποκαλύπτουν ότι ο κλάδος παραμένει ένας από τους κλάδους με τις χειρότερες επιδόσεις όσον αφορά την ψηφιακή ενσωμάτωση.

Η έκθεση WebAIM Million, η οποία διενεργήθηκε από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Γιούτα στις ΗΠΑ, αξιολογεί την προσβασιμότητα των κορυφαίων ιστοσελίδων του ενός εκατομμυρίου στον κόσμο.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ταξιδιωτικοί ιστότοποι είχαν κατά μέσο όρο 59,7 σφάλματα προσβασιμότητας ανά αρχική σελίδα – κατατάσσοντας τους στην 23η θέση μεταξύ 29 κλάδων όσον αφορά τις σχετικές επιδόσεις.

Τα πιο συνηθισμένα εμπόδια περιλαμβάνουν κείμενο χαμηλής αντίθεσης (79,1% των σελίδων), έλλειψη εναλλακτικού κειμένου για εικόνες (55,5%) και μη επισημασμένες εισόδους φόρμας (48,2%), καθιστώντας δύσκολο για τους χρήστες με αναπηρία να αναζητήσουν προορισμούς, να συγκρίνουν τιμές και να ολοκληρώσουν κρατήσεις.

Παρά τη μείωση κατά 10,3% των συνολικών σφαλμάτων προσβασιμότητας σε όλους τους τομείς, οι ταξιδιωτικοί ιστότοποι εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικές προκλήσεις για τους χρήστες με αναπηρία, εγείροντας ανησυχίες ότι οι επιχειρήσεις δεν κάνουν αρκετά για να δημιουργήσουν ψηφιακές εμπειρίες χωρίς αποκλεισμούς.

Η Hilary Stephenson, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας έρευνας, σχεδιασμού και ανάπτυξης Nexer Digital, δήλωσε: «Για πολλούς ανθρώπους, η κράτηση ενός ταξιδιού θα πρέπει να είναι συναρπαστική, αλλά για τους χρήστες με αναπηρία, μπορεί να είναι μια απογοητευτική και αποκλειστική διαδικασία. Το γεγονός ότι οι ταξιδιωτικοί ιστότοποι κατατάσσονται τόσο χαμηλά όσον αφορά την προσβασιμότητα είναι ανησυχητικό, ειδικά όταν γνωρίζουμε ότι πολλά από αυτά τα εμπόδια είναι απλό να διορθωθούν.

Η εταιρεία ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να προχωρήσουν πέρα από τη συμμόρφωση και να ενσωματώσουν την προσβασιμότητα στις ψηφιακές στρατηγικές τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Η καμπάνια «I Matter Too» αναδεικνύει τις εμπειρίες των χρηστών με αναπηρία που πλοηγούνται σε μη προσβάσιμους ιστότοπους, ενισχύοντας ότι η προσβασιμότητα δεν πρέπει να αποτελεί μια μεταγενέστερη σκέψη, αλλά ένα θεμελιώδες μέρος του σχεδιασμού και της ανάπτυξης.

Η Stephenson πρόσθεσε: «Εκτιμάται ότι υπάρχουν 16 εκατομμύρια άτομα με αναπηρία στο Ηνωμένο Βασίλειο, με συνδυασμένη αγοραστική δύναμη 274 δισεκατομμυρίων λιρών ετησίως, αλλά πολλοί εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν εμπόδια κατά τις ηλεκτρονικές αγορές τους.

«Οι επιχειρήσεις πρέπει να σταματήσουν να αντιμετωπίζουν την προσβασιμότητα ως μεταγενέστερη σκέψη και να αρχίσουν να την ενσωματώνουν στις διαδικασίες σχεδιασμού και ανάπτυξης από την αρχή», τόνισε.

Πηγή:  money-tourism

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου