Έχουμε σκεφτεί ποτέ πώς ένα άτομο με αναπηρία διαχειρίζεται την περίοδό της;
Πόσο ισχυρά είναι στην Ελλάδα τα στερεότυπα για ένα άτομο που πρέπει να αντιμετωπίσει όχι ένα αλλά δύο ταμπού;
Μπορεί να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία την αναπηρία σε συνδυασμό με την περίοδο;
Η Lukuma Lingerie αφιερώνει τον μήνα Ιούνιο στην ευαισθητοποίηση του κοινού σε ένα άγνωστο για πολλούς αλλά τόσο δυνατό ζήτημα: Τη φροντίδα της περιόδου στα ανάπηρα άτομα.
Η Lukuma, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, πρωτοπορεί και δίνει φωνή στα άτομα με Αναπηρία για να διηγηθούν πώς αντιμετωπίζουν ένα θέμα ταμπού, το οποίο απασχολεί εκατομμύρια κόσμο.
Τέσσερις εβδομάδες, τέσσερις θεματικές, τέσσερις συνεντεύξεις.
Δίνουμε βήμα, ακούμε και αλλάζουμε την κοινωνία
1η εβδομάδα: Awareness
Ευαισθητοποιούμε και ενημερώνουμε τον κόσμο για την αναπηρία, παρουσιάζουμε τις δυσκολίες και τα στατιστικά στοιχεία στη χώρα μας.
2η εβδομάδα: Οι τύποι αναπηρίας
Πως βιώνει την περίοδο κάθε άτομο με διαφορετικό τύπο αναπηρίας;
Ποιες οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει;
Ποια προϊόντα περιόδου απαιτούνται;
3η εβδομάδα: Προσβασιμότητα
Πόση πρόσβαση έχουν τα ανάπηρα άτομα σε τουαλέτες και χώρους υγιεινής, τόσο ως ενήλικες, όσο και ως παιδιά;
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της σχολικής διαπαιδαγώγησης και τι βήματα έχουμε κάνει στη χώρα μας;
Πώς μπορούν να βοηθήσουν τα εσώρουχα περιόδου της Lukuma;
4η εβδομάδα - Ενδυνάμωση
Οι τρόποι για τον αποστιγματοποίηση της περιόδου.
Τι πρακτικές ακολουθούν στο εξωτερικό για να αλλάξει αυτό;
Λέμε ναι στην προσβασιμότητα, στην αξιοπρεπή φροντίδα της περιόδου χωρίς περιορισμούς και στη συναισθηματική ευεξία
Info:
«Έχω και εγώ περίοδο»
Stay tuned @
Facebook: Lukuma Lingerie
Instagram: lukumalingerie
About Lukuma Lingerie
H Lukuma Lingerie είναι μία εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη με οικολογικά και επαναχρησιμοποιούμενα προϊόντα για την περίοδο, τη λοχεία αλλά και την ακράτεια. Τα εσώρουχα περιόδου, οι υφασμάτινες σερβιέτες αλλά και άλλα προϊόντα που έχει σκοπό να φέρει στο μέλλον, έχουν σχεδιαστεί για να αντικαθιστούν πλήρως τα προϊόντα μιας χρήσης. Σημαντικοί στόχοι της εταιρείας είναι η εκπαίδευση και η σωστή ενημέρωση γύρω από το θέμα της εμμήνου ρύσεως, της υγιεινής και της ευημερίας των ατόμων με περίοδο.
Πηγή: voria
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου