Τετάρτη 10 Μαΐου 2023

Ημερίδα: Η Ανάπτυξη των παιδιών και ο ρόλος της όρασης



Πρόγραμμα ημερίδας

10.00 Εγγραφές

10.15-10.30 Παιδοοφθαλμολογικό Ελλάδος

10.30-11.45 Ενότητα 1ηΠως αναπτύσσεται η όραση ενός παιδιού;
Πως ελέγχουμε την όραση ενός παιδιού;
Πως η προωρότητα μπορεί να βλάψει την όραση;
Γιατρέ το μωρό μου δακρύζει και τσιμπλιάζει συνεχώς: Τι πρέπει να κάνω;

Ερωτήσεις


11.45-13.00 Ενότητα 2ηΓιατρέ το μωρό μου δεν εστιάζει – δεν παρακολουθεί και κινεί παράξενα τα μάτια του: Τι μπορεί να συμβαίνει;
Γιατρέ το παιδί μου στραβίζει και κάποιες φορές κρατάει το κεφάλι του στραβά όταν εστιάζει: Πρέπει να ανησυχώ;
Γιατρέ το παιδί μου σκύβει όταν διαβάζει, είναι αδέξιο και πηγαίνει κοντά στην TV. Φοράμε και οι δύο γονείς γυαλιά: Μήπως πρέπει να το ψάξω περισσότερο;
Γιατρέ το παιδί μου πάσχει από εγκεφαλική παράλυση και κάποιες άλλες αναπτυξιακές διαταραχές: Μήπως πρέπει να κοιτάξω και τα μάτια του;

Ερωτήσεις


13.00-13.30 Coffee Break

13.30-15.00 Ενότητα 3ηΓιατρέ τα μάτια του παιδιού μου κοκκινίζουν συχνά: Τι πρέπει να κάνω;
Γιατρέ σε μια φωτογραφία παρατήρησα μια λευκωπή αντανάκλαση στην κόρη του ματιού του παιδιού: Μήπως φταίει η φωτογραφία;
Γιατρέ παρατήρησα ένα πρήξιμο στο βλέφαρο του παιδιού μου: Μήπως είναι κάτι σοβαρό;
Γιατρέ το παιδί μου έχει συχνούς πονοκεφάλους, αλλά είναι κολλημένο για ώρες μπροστά σε μια οθόνη: Πόσο πρέπει να ανησυχώ;
Γιατρέ το παιδί μου δυσκολεύεται στα σχολικά του καθήκοντα: Μήπως φταίει που άργησε να μιλήσει ή μήπως δεν βλέπει καλά;

Ερωτήσεις

15.00-16.00 Lunch Break

16.00-17.00 WORKSHOPS (πρακτική άσκηση)

1. Εκτίμηση του Red reflex

2. Εκτίμηση της οπτικής οξύτητας

Για την συμμετοχή σας στα workshops, θα πρέπει να δηλωθεί η συμμετοχή στο www.paidoofthalmiatros.gr, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Συμπληρώστε τη φόρμα δήλωσης συμμετοχής παρακάτω:

Συμμετοχή στα Workshop: ΝΑΙ ΟΧΙ
Έχω διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης, συναινώ να δώσω τα προσωπικά μου δεδομένα.

Πληροφορίες

Μέρμηγκα Σοφία
Τηλέφωνο: 6989911211

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου