Σε παρέμβαση στο εμβληματικό μουσικό τους logo προχώρησαν τα McDonald’s, σε μια καμπάνια με επίκεντρο τη συμπερίληψη και το awareness για τις ανάγκες των κωφών ατόμων. Το brand στη Φινλανδία συνεργάστηκε με το agency Nord DDB και τον Φινλανδό κωφό ράπερ Signmark για να μεταφράσει το jingle του στη νοηματική, σε ένα μουσικό video το οποίο θα κυκλοφορήσει online και ως τηλεοπτική διαφήμιση, σε πιο σύντομη εκδοχή.
Το video με τίτλο «Something bigger (I’m lovin’ it)», δείχνει τον Signmark (aka Marko Vuoriheimo) να ερμηνεύει το κομμάτι μπροστά στις «χρυσές αψίδες», σε σκηνοθεσία του Jaakko Itäaho της Woodpecker. Σε δήλωσή του, ο Signmark σχολίασε ότι προσπάθησε να «μεταφράσει το θετικό συναίσθημα του jingle στη νοηματική».
Το project εντάσσεται στην πλατφόρμα της αλυσίδας «Togetherness», η οποία στοχεύει στην προώθηση της ισότητας και της συμπερίληψης και αποτελεί επέκταση των προσπαθειών ενσωμάτωσης των χρηστών της νοηματικής, μέσα από πρωτοβουλίες στο πεδίο της απασχόλησης και των υπηρεσιών της. «Ως ένα από τα πιο διάσημα brands στον κόσμο, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το μέγεθός μας για καλό και να κάνουμε τη διαφορά», δήλωσε ο Mats Nyström, Marketing Director των McDonald’s Φινλανδίας.
Πηγή: AdAge via marketingweek
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου