Ένα πρόγραμμα STEM, συνήθως αυτό που κάνει είναι να προσφέρει λύση σε κάποιο υπαρκτό πρόβλημα. Οι μαθητές εντοπίζουν το πρόβλημα, το αναλύουν και προτείνουν κάποια πρακτική λύση. Συνήθως στην πρόταση επίλυσης, εμπλέκεται η ρομποτική και ο προγραμματισμός. Και αυτά, ώστε να αυτοματοποιηθεί η λύση και να μπορεί να γίνεται χωρίς τη διαρκή παρουσία των εμπλεκομένων.
Έτσι, οι μαθητές σε ένα πρότζεκτ STEM, εντόπισαν ένα σημαντικό πρόβλημα που λαμβάνει χώρα στο σχολείο τους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού: τα φυτά παραμένουν απότιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, αφού δεν υπάρχει κάποιος να τα ποτίσει. Για την επίλυση του προβλήματος και την κατάθεση μίας σχετικής πρότασης – ιδέας, σκέφτηκαν να οργανώσουν ένα πρότζεκτ STEM, το οποίο μέσω προγραμματισμού σε Scratch και μικροελεγκτές κατορθώνει να εντοπίζει την παρουσία του νερού και αναλόγως να επιτρέπει ή όχι να ποτίζονται τα φυτά.
Δείτε αναλυτικά το σχέδιο και την προτεινόμενη λύση, που αποτελεί πρόταση στα πλαίσια του Science On Stage, πατώντας εδώ.
Πηγή: Η Βιολογία στο Σχολείο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου