Οι μαθητές και μαθήτριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, δεν υποχρεούνται σε αυτοδιαγνωστικό έλεγχο, όπως προβλέπει η υπ'αριθμόν ΓΠ οικ. 360 ΚΥΑ – ΦΕΚ B 7 – 06.01.2022.
Αναλυτικότερα, το μέτρο αυτό, απευθύνεται στους μαθητές που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, καθώς και εκείνους που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Γενικής Εκπαίδευσης.
Ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται εφόσον είναι συμβατός με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/τριας. Συστήνεται ακόμη στους εκπαιδευτικούς της κάθε σχολικής μονάδας να ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/ τριών για τη διενέργεια του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου με τον τρόπο που αναφέρεται στο Κεφάλαιο Β του άρθρου 3 της υπ αριθμ. ΓΠ οικ. 360 ΚΥΑ.
Αναλυτικά η διάταξη τη διάταξη στην υπ αριθμ. ΓΠ οικ. 360 ΚΥΑ – ΦΕΚ B 7 – 06.01.2022
ΣΤ. Ρυθμίσεις για τους μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολικών μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης καθώς και για εκπαιδευτικούς. Για τους/τις μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, καθώς και εκείνους που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Γενικής Εκπαίδευσης, ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος δεν έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα και διενεργείται εφόσον είναι συμβατός με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/τριας. Συστήνεται στους εκπαιδευτικούς της οικείας σχολικής μονάδας να ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/ τριών για τη διενέργεια του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου με τον τρόπο που αναφέρεται στο Κεφάλαιο Β του άρθρου 3.
Πηγή: alfavita
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου